پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266266 تاریخ : 1395/11/19-09:58:47
,10030,
اعتماد به نفس شغلی زنان بالاست

اعتماد به نفس شغلی زنان بالاست

مشاور وزیرکار می‌گوید زنان اعتماد به نفس شغلی بالایی دارند و بنگاه‌هایی که توسط زنان اداره می‌شوند نسبت به سایر بنگاه‌ها موفق‌تر عمل می‌کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، وحیده نگین اظهار کرد: عدم سیاستگذاری‌های معطوف به جنسیت باعث شده تا نرخ بیکاری زنان در جامعه بالا برود و بازار کار برای فعالیت‌های زنان نامساعد باشد.

وی گفت: کمرنگ شدن حضور زنان در بازار کار اقتصاد را مردانه می‌کند و موجب می‌شود تا زنان رفته رفته از فضای کسب و کار فاصله بگیرند.

مشاور امور زنان و خانواده وزیر کار زنان را در زمینه کارآفرینی خلاق و موفق دانست و گفت: زنانی که دارای تفکر کارآفرینی هستند بهتر و سریع‌تر می‌توانند فضای کسب و کار را تجربه کنند و با بهره‌گیری از ظرفیتها و توانمندی‌های خود به عنوان افرادی خلاق و کارآفرین مشغول کار شوند.

نگین توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور را مستلزم حضور زنان دانست و گفت: با وجود آنکه قوانین و مقررات بسیاری در اسناد بالادستی وجود دارد، متاسفانه شرایط و فرصت استفاده از توانمندی‌های بانوان آنطور که باید فراهم نیست.

به گفته وی در صورتی که موانع پیشرفت زنان از میان برداشته شود و از پتانسیل‌های بانوان در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استفاده شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد و زمینه کاهش فقر و نابرابری و تبعیض از بین می‌رود.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: زنان از اعتماد به نفس شغلی بالایی برخوردارند و بنگاه‌هایی که زنان مدیریتشان را برعهده دارند به لحاظ عملکردی موفق‌ترند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران