پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354245 تاریخ : 1397/05/22-16:21:17
,17,
اعتبار 450 میلیاردی راه آهن میانه- تبریز برای رسیدن به ائل گلی تامین می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوردر سفر به آذربایجان شرقی:

اعتبار 450 میلیاردی راه آهن میانه- تبریز برای رسیدن به ائل گلی تامین می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اعتبار 450 میلیارد تومانی مورد نیاز راه آهن میانه- تبریز برای رسیدن به ائل گلی را تامین می‌کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر محمدباقر نوبخت در بدو ورود به تبریز اظهار کرد: در قانون بودجه امسال 120 میلیارد تومان برای راه‌آهن میانه- تبریز لحاظ شده است. همچنین 200 میلیارد تومان نیز در سفر رئیس جمهور ابلاغ شده است که تلاش می کنیم به موقع تخصیص یابد.

 

لازم به ذکر است به گفته استاندار آذربایجان شرقی راه آهن میانه_ بستان آباد برای رسیدن به تبریز به 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

مجید خدابخش افزود: پروژه راه آهن میانه- تبریز تا بستان‌آباد 99 درصد پیشرفت داشته و از بستان‌آباد تا ائل‌گلی نیز حدود 63 درصد پیشرفت دارد.

 

وی تصریح کرد: پایه‌های پل آماده و برای خرید ورق سقف پایه حدود 80 میلیارد تومان نقدینگی لازم است که پیگیر تخصیص این رقم هستیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در مسیر راه‌آهن میانه- تبریز دو پل بزرگ وجود دارد، یکی از باسمنج به ائل‌گلی به طول یک کیلومتر و یکی پل دیگر در مسیر شبلی بعد از تونل وجود دارد که اگر ورق‌های این پل خریداری شود پیشرفت پروژه به سرعت به 85 درصد می‌رسد.

خدابخش ادامه داد: امسال 120 میلیارد تومان بودجه برای پروژه لحاظ شده و پیمانکاران دو شیفته کار میکنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران