پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375773 تاریخ : 1397/06/13-12:37:39
,15,
اضافه شدن 500 کیلومتر فیبر نوری به شبکه استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال

وزیر ارتباطات در ایرانشهر:

اضافه شدن 500 کیلومتر فیبر نوری به شبکه استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از زندگی تجمل گرایانه برخی از مدیران استانی گفت: در شرایطی که دشمنان با حمله اقتصادی به مردم هجوم آورده اند شنیده ام برخی از مدیران استانی علاوه بر خود برای خانواده شان نیز ماشین و امکانات دولتی استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نخستین روز از سفرش‌ به استان سیستان و بلوچستان بعد از چابهار راهی ایرانشهر شد و در دانشگاه ولایت این شهرستان و در جمع شورای اداری و معتمدان این شهر، با انتقاد از زندگی تجمل گرایانه برخی از مدیران استانی گفت: در شرایطی که دشمنان با حمله اقتصادی به مردم هجوم آورده اند شنیده ام برخی از مدیران استانی علاوه بر خود برای خانواده شان نیز ماشین و امکانات دولتی استفاده می کنند.  

وی با انتقاد از این شیوه سوال کرد: مگر مدیر به جز اینکه مسوولیت سنگین تری بر عهده دارد با مردم عادی چه فرقی می کند؟
آذری جهرمی با اشاره به این نکته که انجام برخی از کارهای روزمره خانوادگی مانعی در ماموریت های محول ایجاد نمی کند، گفت: بنده به نانوایی می روم و نان خانه را خودم تهیه می کنم و بچه هایم را درصورتیکه از سرویس جا بمانند خودم به مدرسه می رسانم و بسیاری از امور منزلم را انجام می دهم بدون اینکه خللی به کار و ماموریت هایم وارد شود. 
وزیر جوان کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: نخستین تعهد من اجرای برنامه ایست که در نظام اسلامی تصویب شده است و مطابق آن تا پایان امسال تعداد روستاهای دارای ارتباطات کامل و‌ مناسب در این استان را از پنج درصد به 25 درصد می رسانیم. 
وی با بیان اینکه تا پایان سال 500 روستای استان تحت پوشش تلفن ثابت و اینترنت روستایی قرار می گیرند، افزود: همچنین در  600 روستا خدمات همراه اول به نسل های بالاتر ارتقا پیدا می کند و 500 کیلومتر فیبرنوری جدید نیز به شبکه فیبر نوری اضافه می شود. 
آذری جهرمی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن با کشورمان تصریح کرد: البته فشارهای اخیر بی سابقه نیست و قبلا نیز گاه با شدت بیشتری وجود داشته است و در هر مورد بی نتیجه ماند. 
وی با تاکید بر اینکه جلب اعتماد مردم با حرف امکان‌پذیر نیست بلکه با عمل به دست می آید، افزود: شاید مدیری بتواند ظاهرسازی کند و با یک خودروی معمولی رفت و آمد کند اما مردم ماشین لوکسی که خانواده و فرزندان او را جابجا می کنند می بینند و این تناقض و دوگانگی را درک می کنند.
آذری جهرمی با اشاره به مشکلات فرهنگی استان که گاهی باعث صدمه زدن به تجهیزات ارتباطی و فیبر نوری می شود، گفت: از همه علمای شیعه و اهل سنت و بزرگان و معتمدان سیستان و بلوچستان می خواهم در این زمینه فرهنگسازی کنند.
بر اساس این گزارش؛ آذری جهرمی و هیئت همراه که صبح دوشنبه برای افتتاح تعدادی از طرح های ارتباطی و مخابراتی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده اند از شهرها و شهرستان های چابهار، ایرانشهر، سراوان و سیب و سوران دیدن و وضعیت ارتباطی مناطق روستایی و جاده های استان را بررسی خواهند کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 132
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران