پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264899 تاریخ : 1395/11/01-07:52:29
,10029,
اضافه شدن 31 هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید

اضافه شدن 31 هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 31 هزار تخت در دولت تدبیر و امید به بیمارستانهای سراسر کشور با صرف 50 هزار میلیارد ریال اضافه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ایرج حریرچی پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان قائم (عج) اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: کشور از لحاظ زیرساختهای بهداشتی و درمانی دچار مشکل بود که در طرح تحول سلامت اضافه شدن 31 هزار تخت در دستور کار قرار گرفت و تاکنون 70 درصد از آن محقق شده و مابقی تا پایان سال انجام می شود. 

وی تصریح کرد: 21 هزار تخت در قالب بیمارستانهای جدید و 10 هزار تخت در بیمارستانهای فعلی افزوده خواهد شد. 
حریرچی گفت: در 20 سال گذشته به طور میانگین هر سال یک هزار و 700 تخت بیمارستانی به بخش درمان اضافه شده و در این دولت کمتر از چهارسال 31 هزار تخت به بیمارستانها افزوده می شود. 
قائم مقام وزیر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته یک هزار تخت به بخش روانپزشکی کشور اضافه شد. 
وی همچنین به افزایش 2 هزار و 225 تخت در بخش مراقبت های ویژه اشاره کرد و گفت: تا پایان دولت این تعداد به 2 هزار و 750 تخت خواهد رسید. 
حریرچی اظهار کرد: در اسدآباد به صورت استاندارد باید 213 تخت بیمارستانی وجود داشته باشد که با تکمیل مرحله دوم بیمارستان قائم (عج) ظرفیت این بیمارستان به 130 تخت می رسد. 
قائم مقام وزیر بهداشت و درمان همچنین کمبود پزشک عمومی و متخصص در سطح کشور را از دیگر مشکلات بخش درمان دانست و افزود: در طرح تحول سلامت پنج هزار و 700 پزشک متخصص ساماندهی شده است. 
وی یادآورشد: جذب پزشک متخصص تماموقت در دولت یازدهم از 17 درصد به 52 درصد افزایش یافته است. 
حریرچی اظهار کرد: در حال حاضر 36 هزار و 500 پزشک در اجرای طرح تحول سلامت دولت را یاری داده و به مردم خدمات رسانی می کنند. 
وی تأکید کرد: کمبود پزشک در رشته جراحی مغز و اعصاب در سطح کشور بحرانی است. 
قائم مقام وزیر بهداشت و درمان به همراه نوبخت معاون رئیس جمهوری امروز به اسدآباد سفر کردند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران