پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213652 تاریخ : 1395/05/24-12:32:11
,4,16,
آسیای جنوبی؛ پیشرو در اوراق شناورها

آسیای جنوبی؛ پیشرو در اوراق شناورها

«پلت فرم مردم نهاد اوراق شناورها» از اوراق 182 فروند از مجموع 212 شناور در سه ماه دوم سال 2016 میلادی در سواحل آسیای جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گروه بین الملل مانا، 86 درصد از شناورهایی که عمر آنها به پایان رسیده است؛ برای اوراق سازی در سه ماه دوم سال جاری میلادی به کشورهای بنگلادش، هند و پاکستان ارسال می شوند.

بر اساس این گزارش و برخلاف بدترین شرایط موجود در یاردهای اوراق سازیِ بنگلادش، این کشور بیشترین میزان اوراق شناورها را در بازه زمانی آوریل تا ژوئن سال 2016 میلادی ثبت کرد.

این گزارش در ادامه به فروش شناورها از سوی مالکان اروپایی به یاردهای اوراق سازی با بیشترین سهم اشاره کرد و افزود: پس از اروپا، مالکان یونانی و آلمانی هر یک به ترتیب 27 و 21 فروند شناور را با هدف اوراق سازی به یاردهای آسیای جنوبی بفروش رساندند. چین، کره جنوبی و هنگ کنگ نیز در لیست برترین مالکانی هستند که بیشترین تعداد شناورها را برای اوراق به یادرهای اوراق سازیِ آسیای جنوبی فروختند.
لازم به ذکر است بر اساس آمار منتشر شده از سوی پلت فرم مردم نهاد اوراق سازی شناورها، تاکنون در یاردهای اوراق سازی بنگلادش در فاصله زمانی می- ژوئن سال 2016 میلادی دست کم پنج نفر از کارگران جان خود را از دست دادند و پنج نفر نیز به شدت آسیب دیدند.
بر همین اساس پلت فرم مردم نهاد اوراق سازی شناورها افزود: یاردهای اوراق سازی بنگلادش در ماه گذشته شلوغ ترین دوره را تجربه کردند. از این رو، سهل انگاری در رعایت اقدامات ایمنی پیش از پیش افزایش یافته است و همین امر منجر به از دست دادن جان کارگران و زخمی شدن آنان می شود.
گفتنی است از مجموع 182 فروند شناور، 100 فروند شناور فله بر در لیست اوراقی ها قرار دارند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران