پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 249815 تاریخ : 1395/09/04-13:36:54
,10026,
استقرار پرونده الکترونیک در بزرگترین شعبه کشوری تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران خبر داد:

استقرار پرونده الکترونیک در بزرگترین شعبه کشوری تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران از اتمام اجرای طرح پرونده الکترونیک در بزرگترین شعبه کشوری تامین اجتماعی خبر داد و گفت: 277 هزار پرونده و 2 میلیون نسخ الکترونیکی در شعبه 25 تولید شده و کلیه خدمات در این شعبه به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازتامین اجتماعی،  ناهید حیدری، به تشریح روند استقرار پرونده الکترونیک بیمه‌شدگان در تهران پرداخت و اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرینه ذینفعان تامین اجتماعی و همکاران سازمان خروج پرونده‌های کاغذی از چرخه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و کارفرمایان بود.

وی افزود: چندی پیش طرح پرونده الکترونیک بیمه‌شدگان به صورت پایلوت در شعبه 25 غرب تهران که بزرگترین شعبه کشوری تامین اجتماعی است، کلید خورد و این شعبه را ظرف مدت سه ماه مجهز کردیم و اکنون بالغ بر 277 هزار پرونده و حدود 2 میلیون نسخ الکترونیکی تولید شده و می‌توان گفت که کلیه پرونده‌های بیمه‌شدگان اسکن و اطلاعات مربوط وارد سامانه شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با بیان اینکه کلیه خدمات در این شعبه به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و دیگر چرخه پرونده کاغذی از بین رفته است؛ درباره موانع اجرای طرح گفت: این طرح فازهای مختلفی داشت. از روز نخست که قرار بود نهضت آی. تی برپا شود و شعبه 25 برای این منظور انتخاب شد، دغدغه‌هایی داشتیم مبنی بر اینکه مبادا اجرای این طرح خللی در  فرایند ارائه خدمات جاری ایجاد کند.

حیدری ادامه داد  خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و نظارت گام به گام ستاد با کمترین چالش روبه‌رو شدیم. در فاز اول که به آماده‌سازی پرونده‌ها اختصاص داشت، سایتی را راه‌اندازی نمودیم و نیروهایی از شعب دیگر اعزام شدند و کارگروه تولید پرونده الکترونیک تشکیل دادیم. در مراحل بعدی اسکن اوراق و پس از آن ثبت اسناد در سامانه انجام شد، البته از سال 1380 تا کنون ثبت پرونده‌ها انجام شده بود و عمده اقدامات مربوط به پرونده‌های قبل از سال 80 بود.

وی ضمن اعلام این خبر که به زودی شعب 2 و 28 نیز زیر بار پرونده الکترونیک می روند، عنوان کرد: در آینده نزدیک کلیه شعب ما پرونده الکترونیک را اجرا خواهند کرد. شعبه 28، 160 هزار و شعبه 2، 75 هزار بیمه‌شده دارد. شعب غرب تهران، تیپ یک ممتاز هستند و میانگین بیمه‌شدگان ما در کلیه شعب 100 تا 120 هزار نفر است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران