پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225885 تاریخ : 1395/07/04-15:56:35
,10026,
استقرار غرفه بسیج ویژه جامعه پزشکی در نمایشگاه یادیاران/افراد در هر جایگاهی فرهنگ ایثار و شهادت را ارتقا دهند

مسئول بسیج ویژه جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

استقرار غرفه بسیج ویژه جامعه پزشکی در نمایشگاه یادیاران/افراد در هر جایگاهی فرهنگ ایثار و شهادت را ارتقا دهند

مسئول بسیج ویژه جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به استقرار غرفه بسیج ویژه جامعه پزشکی در نمایشگاه "یادیاران" که به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است، گفت: درحقیقت هر فردی در هر جی که است باید فرهنگ ایثار، شهادت و بسیجی را ارتقا دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه «یادیاران» ویژه دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک کار مقدس و ملی بود که تمامی ارگان ها در آن دخیل بودند و سازمان تامین اجتماعی نیز مانند سایر ارگان ها ثابت قدم و استوار با فعالیت افزونی که داشت در این عرصه وارد شد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی دارای قسمت های بیمه ای و درمانی است. باید گفت این سازمان در بحث درمانی در زمان هشت سال دفاع مقدس و نیز پس از آن نقش بسیار مثبتی داشت و با فعالیت های مستمر خود خدمات مختلفی را ارائه داد.
مسئول بسیج ویژه جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تشکیل بسیج ویژه جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی، ابراز داشت: در حال حاضر با تشکیل این مرکز که به واسطه همت و زحمات دکتر رئیس زاده ریاست مرکز بسیج جامعه پزشکی و نیز دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شکل گرفت حرکت جدید و روبه جلویی آغاز شد.
وی یادآور شد: مرکز بسیج ویژه جامعه پزشکی در اداره کل درمان استان تهران و با حضور دکتر همتی معاون درمان سازمان افتتاح شد.
دکتر خسروانی مقدم با اشاره به برگزاری جلسات شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی، اضافه کرد: در این زمینه با مراکز استانی تعامل خوبی برقرار شده است بگونه ای که در موضوعات ایام دفاع مقدس اقدامات فرهنگی گسترده ای انجام می شود.
مسئول بسیج ویژه جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی از پیش بینی ویژه برنامه های جدید در اربعین حسینی (ع) خبر داد و اظهار داشت: از هم اکنون برای ایام اربعین حسینی (ع) برنامه های ویژه ای پیش بینی شده است تا در این ایام به زائران کربلای حسینی خدمات درمانی درخور و شایان توجه ارائه شود.
دکتر خسروانی مقدم مقدم گفت: امید است در پیشگاه خداوند متعال و در مقابل امام راحل (ره) و شهدا تمامی بسیجیان رو سفید شوند و دین خود را ادا کنند.
مدیر کل درمان استان تهران همچنین به افتتاح نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه همه ساله در سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود و در حقیقت تجدید میثاقی با شهدا و امام شهدا (ره) است.
دکتر خسروانی مقدم با اشاره به استقرار غرفه بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی در این نمایشگاه گفت: امسال نیز با توجه به افتتاح مرکز بسیج ویژه جامعه پزشکی، غرفه ای به این منظور در نمایشگاه جانمایی شده است و پزشکان متخصص و عمومی در این غرفه اسکان یافته اند تا خدماتی به مردم ارائه دهند.
وی با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی، گفت: به فرموده امام راحل (ره)، بسیجی باید در میدان بماند؛ باید گفت که این میدان زمانی میدان جنگ، زمانی میدان فرهنگی و زمانی نیز میدان اقتصاد و تولید است.
دکتر خسروانی مقدم با تاکید بر اینکه همه باید روحیه بسیجی خود را حفظ کنیم، ابراز داشت: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است باید این روحیه بسیجی برای پیشروی در راستای منویات مقام معظم رهبری حفظ و تقویت شود.
مسئول بسیج ویژه جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی همچنین از ایجاد نمایشگاه ویژه دفاع مقدس در اداره کل درمان استان تهران خبر داد و افزود:  چنانچه امور درمانی در چارچوب بسیج تشکیل شود بدون شک اثرات بهتری خواهد داشت.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: درحقیقت هر فردی در هر جایگاهی که است باید فرهنگ ایثار ، شهادت و بسیجی را با عملکرد و رفتار خودش ارتقا دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران