پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388883 تاریخ : 1397/07/21-13:05:42
,5,4,
استقرار شبانه‌روزی 40 گروه مجهز فنی وزارت نیرو در مرزهای ایران و عراق / تامین آب و برق موکب‌ها توسط 120 نیروی متخصص

مشاور وزیر نیرو جزئیات خدمات‌رسانی به زائران حسینی را تشریح کرد؛

استقرار شبانه‌روزی 40 گروه مجهز فنی وزارت نیرو در مرزهای ایران و عراق / تامین آب و برق موکب‌ها توسط 120 نیروی متخصص

مشاور وزیر نیرو و مسئول ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو، در تشریح خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: تعداد 120 نیروی فنی متخصص در قالب 40 گروه مجهز، به‌صورت شبانه‌روزی در مرزهای چهارگانه "خسروی"، "مهران"، "چذابه" و "شلمچه" مستقر شده و تامین آب و برق موکب‌های ایرانی در مرزها و شهرهای نجف و کربلا را کنترل می‌کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، سیدیعقوب محمد مرادی با اشاره به اینکه فعالیت گروه‌های فنی از 25 مهر آغاز و تا 13 آبان ادامه خواهد داشت، افزود: مجموعه ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو با تمام توان و آمادگی کامل برای تسهیل تردد و تامین کامل آب و برق زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: با بهره‌مندی از کمک‌های مردمی به‌عنوان تامین بخشی از هزینه‌ها، تعداد هفت دستگاه بسته‌بندی آب جرعه‌ای با توان تولید 400 هزار بسته در شبانه‌روز، در پایانه‌های چهار مرز خروجی به کشور عراق و شهرهای نجف و کربلا نصب شده است.
مرادی افزود: چهار قرارگاه اربعین وزارت نیرو نیز در چهار مرز خروجی کشور به‌منظور تولید و توزیع آب بسته‌بندی تشکیل شده و آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.
مشاور وزیر نیرو از مراحل پایانی خط انتقال آب بستان به چذابه و امتداد آن تا پایانه‌مرزی به طول دو کیلومتر خبر داد و گفت: با تکمیل خط انتقال آب، نیاز به انتقال و توزیع آب سیار مرتفع شده و آب موردنیاز موکب‌های پایانه چذابه به‌صورت پایدار تامین می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های وزارت نیرو، تامین آب با کیفیت و بهداشتی است، اظهار کرد: به‌منظور تامین آب بهداشتی زائران، استقرار آزمایشگاه سیار آب در مرزها پیش‌بینی شده است.
نصب تعداد 1500 دوش صحرایی حمام در پایانه‌های مرزی خسروی، مهران، چذابه، شلمچه و شهرهای نجف و کربلا، استقرار دیزل ژنراتور با ظرفیت 1000 کیلووات در محل تاسیسات آبرسانی آب گرم استان کرمانشاه، راه‌اندازی کارخانه صنعتی یخ در پایانه خروجی مرز مهران، تامین روشنایی 650 هکتار از پارکینگ‌های مرزهای خروجی از طریق برج نور و نصب پایه‌های تلسکوپی و استقرار 85 دستگاه ‌تانکر آبرسانی سیار در مرزهای خروجی به کشور عراق، از جمله اقدامات مورد اشاره مسئول ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو در تسهیل تردد زائران اربعین حسینی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 445
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران