پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264445 تاریخ : 1395/10/25-09:39:46
,10029,
استانداردهای سلامت حرفه‌ای و سلامت عمومی افراد

استانداردهای سلامت حرفه‌ای و سلامت عمومی افراد

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: در این دانشگاه، سامانه‌ای متناسب با استانداردهای سلامت حرفه‌ای و سلامت عمومی افراد طراحی و تدوین شده که اطلاعات جسمی و روحی افراد را حتی در حوزه تغذیه، ثبت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درخصوص برنامه‌های این دانشگاه برای دانشجویان جدیدالورود، اظهار داشت: ابتدا باید مراحل پذیرش  و گزینش افراد در دفتر توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش انجام شود؛ شرایطی برای پذیرش هر مسئولیت وجود دارد و قطعاً کسی که می‌خواهد معلم شود باید از توانایی‌های خاص جسمی و ذهنی متناسب با این حرفه برخوردار باشد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه دانشجو، پذیرش و ثبت‌نام شد، فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، دانشجویی و پژوهشی خود را آغاز می‌کند.

قنبری درخصوص شرایط بهداشت روانی پذیرش دانشجومعلمان گفت: شرایط روحی، روانی و بهداشت روانی فرد در همان تیم مصاحبه کننده متشکل از یک روانشناس، یک معلم باسابقه و یک پزشک مورد سنجش قرار می گیرد؛ چنانچه فرد دارای مشکلی در این زمینه باشد به متخصص ویژه‌ای معرفی می‌شود و پس از کسب گواهی صحت و سلامت می‌تواند پذیرش شود و به مراحل بعدی برود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: خدمات متنوعی در محیط‌های شبانه روزی ارائه می‌شود و بعد از 4 سال این افراد وارد بدنه آموزش و پرورش می‌شوند و متناسب با تعهد خدمتی که دارند به نظام تعلیم و تربیت خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به سامانه سلامت دانشجومعلمان بیان داشت: سامانه‌ای متناسب با استانداردهای سلامت حرفه‌ای و همچنین سلامت عمومی افراد طراحی و تدوین شد که پیش‌تر در چند استان با قریب به 100 دانشجومعلم به‌طور آزمایشی اجرا شد؛ این سامانه در سال جدید هم برای دانشجویان قدیمی و هم جدید به‌طور کامل اجرا خواهد شد و اطلاعات جسمی و روحی افراد را حتی در حوزه تغذیه در این سامانه ثبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه سلامت می‌توانیم برای دانشجویان پردیس‌های مختلف برنامه غذایی تنظیم کنیم و به ‌این طریق فقر برخی مواد غذایی مثل آهن و سایر موارد و ویتامین‌ها جبران خواهند شد. با توجه به الگویی که برای غذا در پردیس‌ها طراحی کردیم، کنترل کامل روی برنامه غذایی داریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 410
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران