پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264880 تاریخ : 1395/10/30-12:19:44
,3,
استان بوشهر میزبان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک

استان بوشهر میزبان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک

مرتضی اکبری مدیرعامل و محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد شعب و دوایر ستادی در راستای تحقق اهداف تبیین شده در فرصت پایانی سال به استان بوشهر سفر نمودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شناسایی و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای جذب منابع پایدار قرض الحسنه در استان و تبیین محورهای مناسب برای افزایش سهم بانک از بازارهای فعال، یکی از اهداف این بازدید است.

ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف، بررسی وضعیت مطالبات و تبیین عملکرد ستاد و شعب در فعالیت های بازاریابی از دیگر هدف های مهم این بازدید می باشد.

بازدید از شعب مطهری، بهمنی و ولیعصر (عج) در استان بوشهر از دیگر برنامه های اصلی سفر به این استان به شمار می آید.

دیدار با مصطفی سالاری استاندار بوشهر و گفتگو با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان از دیگر جلسات مد نظر برای سفر یک روزه به استان بوشهر می باشد.

شایان ذکر است، جلسه هم اندیشی با روسا و کارکنان بانک در استان بوشهر به منظور ارائه رهنمودهای لازم در راستای تحقق اهداف و سیاست های اعتباری نیمه دوم سال در فرصت های باقی مانده نیز با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل و محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل سالن جلسات ساختمان مدیریت استان برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می سازد، توکلی مدیر امور استان ها، وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت و قربی رئیس اداره پشتیبانی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک را در سفر به استان بوشهر همراهی نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران