پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354663 تاریخ : 1397/05/29-10:15:15
,17,15,4,
استارت آپی برای انقلاب در صنعت بیمه

استارت آپی برای انقلاب در صنعت بیمه

ماریو اسشلوزر، مدیرعامل و بنیانگذار استارت آپ اسکار در مصاحبه ای با وایرد گفت: این شرکت بیشتر روی داده ها و اطلاعات سرمایه گذاری خواهد کرد. به عقیده او، اطلاعات می تواند باعث مراقبت های ارزان تر و کارآمدتر باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، شرکت مادر گوگل 375 میلیون دلار در استارت آپ «اسکار هلث» (Oscar Health) سرمایه گذاری کرد. سی ان ان مانی گزارشی در این باره منتشر کرده است.

طبق این گزارش، آلفابت، 375 میلیون دلار در استارت آپ اسکار هلث سرمایه گذاری کرد. این یک شرکت بیمه گر کوچک است که فکر می کند می تواند از داده های بزرگ برای انقلابی در این صنعت استفاده کند.

این شرکت سرمایه گذاری اعلام کرد که از اوایل سال جاری، سرمایه گذاری اش را با تزریق 165 میلیون دلار در این استارت آپ آغاز کرده است.

این دور سرمایه گذاری روی استفاده از تکنولوژی برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری متمرکز شده است.

استارت آپ «اسکار هلث» مدام در حال رشد و ارتقای خود است. این شرکت چند روز پیش هم اعلام کرد که سالار کمانگر، مدیرعامل سابق یوتیوب هم قرار است به هئیت مدیره این شرکت بپیوندد.

این بیمه گر سلامت، سال 2012 توسط جوشا کاشنر، برادر جارد کاشنر، داماد ترامپ، رییس جمهوری امریکا تاسیس شد. اسکار یکی از چندین استارت آپ بیمه گر است که امیدوار است سرمایه گذاری در این بازار سودآور باشد و میلیون ها امریکایی به این بازار بیمه سلامت وارد شوند.

چشم انداز اسکار، بسیار روشن است. این استارت آپ در سال جدید به مناطق جدید رفته و همین طور در حال رشد است و قصد دارد تا سال 2020 وارد کسب و کار Medicare Advantage شود.

سخنگوی آلفابت گفت: این شرکت سال های زیادی در این استارت آپ بیمه گر سرمایه گذاری کرده است و برای کمک به اسکار برای رشد در مراحل بعدی هم هیجان زده است.

ماریو اسشلوزر، مدیرعامل و بنیانگذار استارت آپ اسکار در مصاحبه ای با وایرد گفت: این شرکت بیشتر روی داده ها و اطلاعات سرمایه گذاری خواهد کرد. به عقیده او، اطلاعات می تواند باعث مراقبت های ارزان تر و کارآمدتر باشد.

این شرکت برنامه دارد تا از سرمایه گذاری آلفابت در استخدام مهندسین بیشتر، دانشمندان داده ها و طراحان و مهندسان و پزشکان استفاده کند.

به گفته او، تقریبا تمام چیزهایی که برای مراقبت های بهداشتی مردم انجام می دهیم می تواند با تکنولوژی بازسازی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران