پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266984 تاریخ : 1395/11/30-12:07:36
,15,16,
آسان پرداخت از برندگان ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی تقدیر کرد

آسان پرداخت از برندگان ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی تقدیر کرد

ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی که از روز 20 تا 22 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی به همت انجمن علمی دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت شرکت های شتابدهنده فارابی، آسان پرداخت، هماپی و سوشیانت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی که از روز 20 تا 22 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی به همت انجمن علمی دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت شرکت های شتابدهنده فارابی، آسان پرداخت، هماپی و سوشیانت برگزار شد.

در تاریخ 95/11/27 سه تیمی که توانسته بودند نظر داوران این ماراتن را جلب نمایند، در مرکز شتاب دهنده فارابی دور هم جمع شده و از تجربه خود در این ماراتن صحبت کردند.
در این نشست آقای سپاسی مسئول روابط عمومی شرکت آسان پرداخت ضمن تقدیر از عملکرد این جوانان نخبه، حمایت مادی و حقوقی شرکت آسان پرداخت را از تمامی ایده های نو و تجاری سازی ایده های جدید اعلام نموده و امتیازات استقرار در شرکت های دانش بنیان همانند آسان پرداخت را نیز برشمردند.
جناب آقای قاسمی مدیر عامل شرکت کارگزاری سوشیانت نیز از ایده ها و خلاقیت این تیم ها ابراز خرسندی نموده و با بیان اینکه شرکت کارگزاری سوشیانت به صورت تخصصی روی بازار سرمایه فعالیت می نمایند از حضور استارت آپ ها در این حوزه استقبال نمود.
در پایان مراسم تیم های شرکت کننده جوایز خود را از نمایندگان شرکت آسان پرداخت، کارگزاری سوشیانت، شتابدهنده فارابی دریافت نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران