پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265600 تاریخ : 1395/11/09-12:22:05
,11,16,
آزادراه پل زال - خرم آباد بازگشایی شد

آزادراه پل زال - خرم آباد بازگشایی شد

رئیس پلیس راه لرستان گفت: آزاد راه پل زال - خرم آباد که به دلیل برف و کولاک بسته شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، سرهنگ مرتضی چغلوند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محور در کیلومتر 50 و منطقه دادآباد ساعت 18 عصر جمعه به علت برف، کولاک و یخبندان شدید مسدود شده بود که با تلاش نیروهای امدای، راهداری، هلال احمر، پلیس راه و نیروی انتظامی بامداد امروز بازگشایی شد.

این محور از هر 2 جهت ( رفت و برگشت) مسدود شده بود و رانندگانی که قصد عبوراز این مسیر را داشتند باید از جاده قدیم خرم آباد - پلدختر و پلدختر – اندیمشک تردد می کردند.
آزادراه خرم‌آباد - پل زال به طول 104 کیلومتر به‌عنوان شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب کشور با صرف اعتباری بالغ‌بر 750میلیارد تومان با مشارکت 50 درصدی بخش خصوصی احداث‌شده است.
آزادراه خرم‌آباد - پل زال دارای حدود 26 کیلومتر تونل و سه کیلومتر پل دره‌ای است و برای ساخت این آزادراه بیش از 40 میلیون مترمکعب عملیات کوه بری انجام‌شده است.
این آزادراه دارای نزدیک به 28 تونل بوده و تونل گندم‌کار بزرگ‌ترین تونل این مسیر است که بیش از دو هزار و 300 متر طول دارد.
بارش شدید برف که از روز گذشته در برخی از شهرستانهای لرستان آغاز شده موجب قطع راه ارتباطی 800 روستا شده است.
مدارس پنج شهرستان استان نیز روز شنبه تعطیل است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران