پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316390 تاریخ : 1396/12/12-13:57:55
,14,22,
از خانه ایرانی تا مد ایرانی در نمایشگاه

از خانه ایرانی تا مد ایرانی در نمایشگاه

سرپرست دفتر صادرات صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی از اجرای خانه ایرانی و غرفه مد ایرانی در بیست‌ونهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی خبر داد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ پویا محمودیان سرپرست دفتر صادرات صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی گفت: یست‌و‌نهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی یا عیدانه امسال از 15 تا 18 اسفند 96 همزمان با نمایشگاه توانمندی روستایی و عشایری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن‌های 5 و 13 برگزار می‌شود.

او افزود: محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی 31 استان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. از آنجایی‌که بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنایع‌دستی با استقبال بسیار خوب مردم روبه‌رو شد و در پایان نیز با رضایتمندی صنعتگران به اتمام رسید امسال نیز با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز این نمایشگاه برگزار می‌شود.

با توجه به تغییر و تحولاتی که مردم در آستانه نوروز با خانه‌تکانی در خانه‌هایشان صورت می‌دهند، برگزاری این نمایشگاه این فرصت را در اختیار علاقه‌‌مندان قرار می‌دهد که بتوانند از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در منازل و محیط کار خود استفاده کنند.

خانه ایرانی نیز که برای اولین‌ بار در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی در شهریور 96 اجرا شد با استقبال بی‌نظیر مردم و علاقه‌مندان همراه بود، به همین دلیل خانه ایرانی در بیست‌ونهمین نمایشگاه صنایع‌دستی نیز اجرا می‌شود.همچنین امسال برای اولین‌ بار فضایی اگرچه اندک به مد ایرانی اختصاص داده شده است که در آن پارچه‌ها، منسوجات و پوشاکی که از پارچه‌های سنتی تهیه شده‌اند و تلفیقی از هنر و صنایع‌ هستند در معرض دید علاقه‌مندان قرار ‌می‌گیرد.

90 غرفه صنایع‌دستی از 31 استان در بیست‌ونهمین نمایشگاه صنایع‌دستی

او تعداد کل غرفه‌های بیست‌ونهمین نمایشگاه صنایع‌دستی را 90 غرفه اعلام کرد و گفت: امیدواریم نمایشگاه امسال نیز با استقبال خوب هموطنان از محصولات صنایع‌دستی 31 استان روبه‌رو شود.

محمودیان درباره برگزاری همزمان نمایشگاه صنایع‌دستی با نمایشگاه توانمندی روستایی و عشایری گفت: سال گذشته نمایشگاه صنایع‌دستی با نمایشگاه فرش به‌صورت هم‌زمان برگزار شد و با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو بود. هم‌زمانی نمایشگاه امسال نیز با نمایشگاه توانمندی روستایی و عشایری باعث می‌شود که بسیاری از هنرمندان عشایر و روستایی بتوانند محصولات خود را بهتر در معرض دید عموم قرار بدهند، به دلیل مخاطبان خاص هر دو نمایشگاه مطمئن هستم که برگزاری همزمان این دو نمایشگاه به هم‌افزایی منجر خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 435
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران