پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354578 تاریخ : 1397/05/27-13:20:45
,5,22,
ارتقای شاخص های رضایتمندی کلیه ذینفعان

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس:

ارتقای شاخص های رضایتمندی کلیه ذینفعان

از جمله اهداف و برنامه‌های شرکت گاز استان فارس در خصوص کیفی‌سازی فعالیت‌ها، ارتقای شاخص‌های رضایتمندی کلیه ذینفعان شامل ارباب رجوع، مشترکان، تأمین‌کنندگان کالا و خدمات، کارکنان و جامعه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ضمن بیان مطلب فوق افزود: در این راستا 16 خدمت از خدمات قابل ارائه، به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده که تعداد 792 دفتر پیشخوان در گستره استان این خدمات را انجام داده و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعداد خدمات دفاتر پیشخوان به 22 خدمت افزایش خواهد یافت.

وی اذعان داشت: همچنین بهبود مستمر فرآیندهای سیستم مدیریت یکپارچه از طریق استفاده از فن‌آوریهای نوین، روش‌های مکانیزه، بهبود روش‌ها و ارتقای بهره‌وری در فعالیت‌های مختلف در سازمان آغاز شده و حرکت به سمت تعالی سازمانی با اخذ تقدیرنامه سه ستاره در ارزیابی جایزه ملی بهره وری گاز و تقدیرنامه دو ستاره در جایزه ملی بهره وری، با جدیت در حال انجام و پیگیری است. 
حسینی در ادامه سخنان خود به استقرار و پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت اشاره کرد و افزود: استقرار و پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از برنامه های ویژه شرکت جهت ساماندهی به مباحث مرتبط با مشتریان از قبیل شکایات، نظرسنجی‌ها و غیره است که طی6 ماهه نخست سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
وی در خصوص انجام فعالیت های این شرکت برای توانمندسازی کارکنان اظهار کرد: تلاش در جهت ارتقای سطح علمی و عملی کارکنان و انگیزش آنها از طریق برگزاری آموزش های موثر، توسعه سیستم های انگیزشی و ایجاد زمینه‌های مشارکت آنها از جمله اقدامات موثر شرکت گاز استان فارس در جهت توانمندسازی نیروها و در نهایت، کیفی سازی فعالیت هاست. 
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در ادامه، ایجاد مدیریت موثر ایمنی و بهداشت به منظور تامین سلامت کارکنان و پیشگیری از بیماری و مخاطرات احتمالی با رعایت الزامات قانونی و مقررات HSE، پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیستی با رعایت الزامات قانونی در فعالیت ها و خدمات بصورت یکپارچه و نظام‌مند و مدیریت و نگهداری بهینه زیرساخت ها و تاسیسات با رویکرد بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی، مدیریت انرژی و سایر منابع را از ارکان اصلی در طرح ریزی استراتژی و برنامه های هدفمند شرکت گاز استان در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی برشمرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران