پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348878 تاریخ : 1397/02/25-14:14:10
,22,10028,
ارتقای الگوهای مهارتی و شغلی لازمه شکوفایی استعدادها و توانایی های کارکنان است

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

ارتقای الگوهای مهارتی و شغلی لازمه شکوفایی استعدادها و توانایی های کارکنان است

جلسه شورای اداری اداره کل و شعب تابعه تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با محوریت ارزیابی عملکرد سال 96 و تبیین برنامه های عملیاتی سال 97 برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اشاره به نامگذاری سال 97 مبنی بر سال حمایت از کالای داخلی، رونق اشتغال را لازمه تأمین پایداری سازمان عنوان داشت و اذعان کرد: تبلیغ و اقدام در جهت تغییر رفتار مصرف کنندگان همسو و هم ارز با سایر دستگاههای اجرایی و آحاد مردم به جهت تحقق شعار سال یک وظیفه صنفی و ملی است.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال در استان همگام با سراسر کشور، بر عملکرد سازمان در جهت تعمیم و گسترش بیمه های اجتماعی بین آحاد مردم تأکید کرد.
وی با تشریح برنامه های سال 97 در سطح سازمان و استان، وصول منابع برای ایفای تعهدات قانونی به هنگام را لازم و ضروری خواند و گفت: برنامه ریزی مدون و کارشناسی شده، مبتنی بر مزیت های نسبی شعب بایستی در انجام امور، مورد توجه قرار گیرد.
سمساری با بیان اینکه چهار کارگزاری رسمی در سطح استان تا هفته تأمین اجتماعی افتتاح خواهد شد، افزایش سطوح دسترسی مخاطبین همگام با توسعه خدمات غیرحضوری در جهت تسهیل و روانسازی امور را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: بازخوردهای برون سازمانی، حاکی از سطح بالای پاسخگویی سازمان در قبال ذینفعان دارد و لیکن این مهم بایستی هر چه بیشتر ارتقا یابد.
وی بر مدیریت مصارف سازمان همگام با تأمین منابع تأکید نمود و افزود: صیانت از منابع و دارایی های بین النسلی سازمان که منشأ حق الناس دارد، وظیفه ای است که همگی بایستی بر آن اهتمام داشته باشیم و در این راستا بایستی فرآیندهای که برای سازمان ایجاد ارزش افزوده می کنند در اولویت قرار گرفته و با گسترش تعاملات دو سویه با شرکای اجتماعی و ارتقای الگوهای مهارتی و شغلی و کارگروهی، موجبات شکوفایی استعدادها و توانایی های کارکنان را بیش از پیش فراهم آوریم.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اهمیت منابع انسانی در تحقق اهداف سازمانی، برنامه ریزی جهت حفظ، نگه داشت، ارتقاء و مدیریت منابع انسانی به واسطه ابزارها و اختیارات موجود و ارزیابی کارکنان به صورت عینی و واقعی، افزود: آموزش به عنوان پارادایم سرمایه گذاری بایستی در اولویت مدیریت شعب قرار گیرد، چرا که این امر بهبود عملکرد، تعالی سازمانی، اجرای بهتر مقررات، استفاده بهتر از ابزار و امکانات و ارائه روشهای نوین و بدیع را به دنبال خواهد داشت.
سمساری با بیان اینکه شاخصهای ارزیابی و رتبه بندی همگام با بررسی سایر مؤلفه های عملکردی بایستی در کانون توجه همکاران قرار گیرد، تحلیل آماری برای شناسایی روند عملکرد شعب به منظور دستیابی به شاخصهای مصوب و ابلاغی سازمان مرکزی را لازم دانست.
وی اعتماد شرکای اجتماعی به سازمان را سرمایه ای عظیم برای سازمان دانست و تصریح کرد: شرکای اجتماعی به  عنوان ذینغعان سازمان، همراه و همدل با همکاران در جهت تحقق اهداف اهتمام دارند.
سمساری با تشریح قانون بخشودگی جرائم در سال 97، بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب را گامی در جهت همراهی با کارفرمایان در بهبود فضای کسب و کار خواند و افزود: لازم است همکاران زمینه بهره مندی حداکثری کارفرمایان از این قانون را فراهم آورند.
همچنین در این جلسه، روسای شعب، روسای ادارات و روسا و کارشناسان ارشد اداره کل استان پیشنهادات خود را در سه محور تجارب موفق، برنامه های عملیاتی سال 97 و بهبود امور ارائه نمودند.
در این جلسه از روسای شعب مراغه، کلیبر، ممقان، پنج تبریز، ترکمانچای، میانه، عجبشیر و هریس به جهت کسب رتبه های برتر کشوری در ارزیابی و رتبه بندی نه ماهه اول سال 96  تجلیل شد.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران