پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352475 تاریخ : 1397/04/26-15:20:44
,5,
ارتقاء کیفی زندگی کارکنان شاغل در وزارت نفت

برگزاری دوره آموزشی

ارتقاء کیفی زندگی کارکنان شاغل در وزارت نفت

سمینار آشنایی با ارتقای کیفیت زندگی کاری شاغلین با هدف ارتقای بهره‌وری و اعتلای کیفیت زندگی کاری در محیط خانواده و کار روز سه‌شنبه 19 تیر ماه با حضور دکتر جعفر توفیقی در پژوهشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، از آن‌جا که 65 درصد عمر مفید انسان‌ها در محیط کار سپری می‌شود، زندگی سازمانی و شخصی افراد لازم و ملزوم یکدیگرند؛ لذا این دو پدیده می‌توانند اثرات متقابل و تشدید کننده‌ای را برای افراد به همراه داشته باشند.

بر همین اساس بهره‌وری و مفاهیم زندگی کاری، ، نقش‌های کلیدی جدید مدیران و زندگی شخصی آن‌ها از موضوعاتی است که در این سمینار مورد بررسی قرار گرفته است.

مدرس این سمینار 5 عامل برقراری تعادل کار و زندگی شخصی، داشتن شغلی لذت‌بخش، احساس امنیت شغلی، حقوق و دستمزد مناسب و همچنین داشتن همکاران خوب را از مهم‌ترین انتظارات افراد در محیط کار و مثمر ثمر در روند ارتقاء کارکنان دانسته است.

همچنین در این سمینار به نقش‌های کلیدی مدیران، شامل توسعه دهنده سرمایه انسانی، متخصص حرفه‌ای و حامی کارکنان نیز اشاره شده است؛ زیرا امروزه بسیاری از محققان بر این باورند که سلامت کارکنان به میزان قابل توجهی بستگی به رفتار مدیران آن‌ها دارد و می‌تواند به عنوان یک الگو در یادگیری رفتار مناسب سازمانی مورد توجه قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران