پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282582 تاریخ : 1396/05/16-13:16:09
,1,22,
ارتقاء سطح دانش همواره باید مورد توجه قرار گیرد

ارتقاء سطح دانش همواره باید مورد توجه قرار گیرد

معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در جمع کارکنان استان بوشهر بر ارتقاء دانش و سطح معلومات تخصصی همکاران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر، ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و بین الملل بانک - در جمع کارکنان استان بوشهر، با تشریح فرآیند قیمت تمام شده پول، صورت های مالی و پایه پولی گفت: کسب علوم و ارتقاء دانش نوین بانکی یکی از قواعد و قوانین مهمی است که همواره باید سرلوحه برنامه های همه همکاران قرار گیرد.

 معاون اعتبارات افزود: هر روز می توان شاهد بزرگ تر شدن فضای کاری در اطراف باشیم از این رو لازم است تا تغییرات مثبت در منش، روحیات و فعالیت های خود داشته باشیم چرا که عدم تغییر موجب خسران و شکست خواهد شد.

وی افزود: از جمله مواردی که همه همکاران باید به آن اهتمام ورزند ایجاد باورهای مثبت و انتخاب راهکار مناسب برای حل مشکلات است و در صورتیکه آن را با افزایش دانش، تجربه، تخصص، تعهد و استفاده از فن آوری های روز دنیا همراه کنیم می توان به اهداف والایی دست یافت.

نیک اختر ادامه داد: فرصت خدمت به مردم در همه مشاغل وجود ندارد اینک که به فضل خدا این فرصت ارزشمند نصیب کارکنان بانک گردیده باید با ایجاد فضایی مملو از مهر و عطوفت و یکدلی؛ اعتماد مردم و سپرده گذاران را پاس داشت تا اقبال عمومی بیشتری متوجه بانک شود.

وی ضمن اشاره به سیاست های کلان بانک از جمله بهبود ترکیب و سرعت بخشی مصارف، وصول مطالبات معوق، بهره وری و کاهش قیمت تمام شده پول، عنوان داشت: نام بانک مهر اقتصاد با پرداخت تسهیلات سریع و راحت در کشور عجین شده لیکن توجه به نقطه هدف و نیل به سیاست های کلان بانک همواره باید مد نظر قرار گیرد.

نیک اختر همچنین با اشاره به نکات قابل ذکر در پرداخت تسهیلات بخصوص اعتبار سنجی مشتری، عنوان کرد: بررسی تمکن مالی متقاضی دریافت تسهیلات با توجه به دستور العمل آن موجب می گردد تا ریسک احتمالی سرمایه کاهش، سرعت دریافت اقساط وصولی و متعاقب آن چرخش سرمایه سریع تر و رضایت مشتری نیز فراهم آید؛ لیکن عدم رعایت آن مشکلاتی به بار خواهد آورد که هزینه های گزافی به بانک و مشتری تحمیل خواهد کرد.
تصاویر


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران