پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293115 تاریخ : 1396/05/30-14:19:35
,2,
ارتباط سازنده سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه تاثیر مطلوبی بر جامعه و اقتصاد دارد

مدیر عامل بانک رفاه:

ارتباط سازنده سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه تاثیر مطلوبی بر جامعه و اقتصاد دارد

مدیر عامل بانک رفاه گفت: یکی از افتخارات بزرگ بانک رفاه علاوه بر در اختیار داشتن یک زنجیره مستحکم نیروی انسانی و زنجیره مدیریتی معتبر، داشتن سهامداری بزرگ و اثر گذار در ساختار اقتصادی کشور به نام سازمان تأمین اجتماعی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمد علی سهمانی در مراسم جشن پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس بانک رفاه با اشاره به تلاش و کوشش های مدیران و کارکنان بانک در 57 سال گذشته،تصریح کرد: نتیجه این تلاش ها منجر به دستیابی به جایگاه و حضوری فعال به عنوان یکی از حلقه های تعیین کننده در زنجیره اقتصادی و پولی سازمان تامین اجتماعی و کل اقتصاد کشور شده است.

وی در این مراسم که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برگزار شد افزود: یکی از مهم ترین مشتریان بانک، سازمان تأمین اجتماعی و شرکت های زیر مجموعه آن است.
دکتر سهمانی ادامه داد: این سازمان و مجموعه های آن، مشتریان و شرکای استراتژیک بانک هستند. علاوه بر سازمان و شرکت های زیر مجموعه آن، طیف وسیعی از مشتری حقیقی و حقوقی نیز به بانک رفاه اعتماد کرده‌اند و خدمات خود را از این بانک دریافت می کنند.
به گفته مدیرعامل بانک رفاه سه میلیون بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی هم خدمات خود را از بانک رفاه دریافت می کنند که این اعتماد مایه مباهات و دلگرمی بانک رفاه است.
وی ابراز امیدواری کرد ارتباط مطلوب و سازنده بین سازمان تأمین اجتماعی و بانک ادامه یابد و خاطر نشان ساخت این ارتباط تأثیر بسیار مطلوبی بر جامعه و اقتصاد دارد.
دکتر سهمانی به برخی از مهم ترین دستاوردهای بانک به ویژه طی چهارسال دولت یازدهم اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بانک رفاه به حمداله طی چهارسال گذشته کارنامه قابل قبولی داشته که طی این مدت حجم منابع و سهم بازار بانک به نحو چشمگیری رشد یافته و رشد 40 درصدی سهم بازار در شبکه بانکی یکی از نشانه های این کارنامه قابل قبول است.
وی رشد سهم بازار مصارف بانک طی چهارساله دولت یازدهم را 52 درصد عنوان کرد و خبر داد: طی سال‌های اخیر و به ویژه دولت یازدهم حجم دارایی های بانک به 60 هزار میلیارد تومان رسیده و از سوی دیگر، میزان حمایت سهام دار به نحو مطلوبی افزایش داشته است. 
دکتر سهمانی ادامه داد: طی سال های اخیر مجموع حقوق صاحبان سهام 57.4 درصد رشد داشته که حاکی از حمایت سهامدار از این بانک است.
مدیرعامل بانک رفاه یکی از مزیت های این بانک را تکیه بر حوزه سلامت دانست و اظهار داشت: بانک رفاه طی یک سال اخیر 700 میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه های سه جانبه و چهار جانبه به حوزه سلامت پرداخت کرده است. 
دکتر سهمانی در ادامه از پرداخت 4.400 میلیارد تومان تسهیلات بانک به حوزه سلامت طی سال 95 خبر داد و خاطر نشان ساخت: این میزان پرداخت تسهیلات، حدود 10 درصد کل تسهیلات نظام بانکی بوده است. همچنین طی سه ماهه نخست سال جاری بانک رفاه 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که بخش بزرگی از آن به حوزه سلامت بوده است.
مدیرعامل بانک رفاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفع تحریم ها، گفت: پس از برجام بانک رفاه عملکرد بسیارخوبی در عرصه بانکداری بین الملل داشته است. این بانک در سال گذشته 3.7 میلیارد یورو حجم فعالیت های ارزی در قالب های مختلف داشته که از طریق حوزه بین الملل، شعب ارزی و شرکت صرافی بانک صورت گرفته است.
وی ادامه داد: بانک رفاه هم اکنون با برقراری 134 روابط کارگزاری با بانک های بین المللی، یک بانک فعال در عرصه بین الملل است و به دنبال گسترش این حوزه فعالیت است. 
مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به اینکه یکی از اهداف کلان بانک حمایت از اشتغال و تولید و حرکت بر مبنای شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، گفت: بانک رفاه طی سال 95، هزار میلیارد تومان به بنگاه های کوچک و متوسط تسهیلات اعطا کرده و در پی افزایش حمایت های خود در سال جاری است.
دکتر سهمانی عاملیت فاینانس سه بیمارستان متعلق به سازمان تأمین اجتماعی و همچنین تأمین مالی پروژه قطار شهری تبریز را از جمله گام های اساسی بانک رفاه در راستای حمایت از اقتصاد و توسعه کشور دانست.
وی همچنین از اعطای 177 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از 275 میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سال 95 تا به حال خبر داد و گفت: این اقدام بانک رفاه در راستای حمایت از خانواده و سنت حسنه قرض الحسنه بوده است.
دکتر سهمانی به کسب رتبه شانزدهم در بین 100 شرکت بزرگ کشور توسط بانک در سال 94 اشاره کرد و اظهار داشت: این ارتقاء ناشی از حمایت های سهامداران و همچنین همت والای تمامی ارکان بانک بوده است، بانک رفاه طی چند سال اخیر توسعه شبکه شعب خود را دنبال کرده که این سیاست در سال های آتی هم دنبال می شود. البته به دنبال تأسیس شعب کاملاً مکانیزه و تمام خدمت در این بانک هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران