پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315265 تاریخ : 1396/11/22-14:25:08
,5,
ارایه گزارش علت آتش سوزی نفتکش سانچی تا 2 ماه آینده

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

ارایه گزارش علت آتش سوزی نفتکش سانچی تا 2 ماه آینده

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش بینی می کنیم حداکثر تا 2 ماه آینده شاهد ارایه گزارش نهایی جمع بندی علل و عوامل بروز سانحه نفتکش سانچی باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نفتکش سانچی بیست و پنجم آذرماه بندر عسلویه را به مقصد کره جنوبی ترک کرد.

این تانکر شانزدهم دی ماه در حالی که حامل بیش از 130 هزار تن مواد سوختی و میعانات گازی بود، نزدیک سواحل چین بر اثر برخورد با کشتی باربری کریستال، آتش گرفت که 32 سرنشین آن جان باختند و فقط پیکر سه تن پیدا شد.
در همین پیوند، کمیته ای مشترک متشکل از کشورهای ذینفع شامل چین، هنگ کنگ، پاناما، جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش تشکیل شده است و حادثه را بررسی می کند.
به گزارش یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: مراحل بررسی سانحه توسط کشورهای ذینفع شامل چین، هنگ کنگ، پاناما ،ایران و بنگلادش در حال انجام است.
محمد راستاد افزود: روی اطلاعات خامی که به دست کمیته مشترک رسیده، تحلیل هایی شده اما تصمیم گیری و جمع بندی نهایی در این زمینه مستلزم آنالیز اطلاعات و جمع بندی شده است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی یادآوری کرد در سفر کارشناسان رسیدگی به سوانح سازمان بنادر و دریانوردی به چین جعبه سیاه (وی.دی.آر) کشتی سانچی به طور رسمی گشوده شد.
همچنین در مراحل مختلف، با کارکنان شناور فله بر کریستال مصاحبه و از این شناور بازدید شد که نتایج آن ثبت و ضبط شده است.
وی ادامه داد: به طور حتم با به نتیجه رسیدن بررسی های صورت گرفته توسط کمیته مشترک متشکل از کشورهای ذینفع گزارش نهایی تکمیل می شود و به اطلاع عموم می رسد.
هفتم بهمن ماه شناسایی پیکر یافت شده سه خدمه شناور سانچی بر پایه آزمایش دی.ان.اِی به نتیجه رسید.
شرکت ملی نفتکش به تداوم پیگیری مسائل مربوط با خانواده‌های سانچی مکلف شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران