پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278721 تاریخ : 1396/01/28-16:18:31
,1,
ارائه نسل جدید پایانه فروش سیار M-POS و PDA-POS توسط بانک کارآفرین

بانک کارآفرین دو محصول جدید ارائه کرد؛

ارائه نسل جدید پایانه فروش سیار M-POS و PDA-POS توسط بانک کارآفرین

بانک کارآفرین در راستای تکمیل سبد محصولات بانکداری نوین دو محصول در حوزه بانکداری نوین جدید ارائه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در راستای تکمیل سبد محصولات بانکداری نوین، پوشش نیازهای مرتبط با کسب و کارهای اصناف مختلف و مشتریان بانک، تسهیل ارائه خدمات پرداخت برای مشتریان و توجه ویژه به نیاز مشتریان گرامی، دو محصول پایانه فروش سیار نسل جدید M-POS و همچنین پایانه فروش PDA-POS به سبد محصولات بانکداری الکترونیک این بانک اضافه شد.

بر اساس این گزارش دستگاه پایانه فروش سیار نسل جدید (Mobile POS) کارتخوان فروشگاهی است که توسط بانک کارآفرین با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیک و پرداخت به مشتریان ارائه می‌شود. این نوع از پایانه فروش سیار از طریق اتصال به تلفن همراه هوشمند یا تبلت پذیرنده انجام تراکنش بانکی را برای پذیرندگان امکانپذیر می‌کند.

دستگاه پایانه فروش سیار نسل جدید (PDA-POS) نیز محصول دیگری از بانک کارآفرین است که مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و در حقیقت یک رایانه کوچک شخصی و قابل حمل است که قابلیت اتصال به اینترنت و شبکه‌های داخلی از طریق GPRS و WIFI را دارد.

به منظور کسب اطلاع از نحوه دریافت نسل جدید پایانه‌های فروش سیار M-POS و PDA-POS به یکی از شعب بانک کارآفرین مراجعه نموده و با یا مرکزارتباط کارآفرین به شماره 23350-021 تماس حاصل نمایید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران