پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279923 تاریخ : 1396/03/03-12:06:48
,1,
ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان مهمترین رسالت بانک ایران زمین است

ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان مهمترین رسالت بانک ایران زمین است

سید یحیی حسینی فر مدیر اعتبارات و نظارت بانک ایران زمین به همراه کرم سلیمانی کارشناس این مدیریت، با همکاران شعب تحت پوشش استان های غرب کشور از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، مدیریت اعتبارات با ابراز خرسندی از دیدار همکاران و رضایتمندی از عملکرد مناسب مدیریت غرب در سالهای گذشته در زمینه رعایت بهداشت اعتباری و فعالیت مطلوب شعب در زمینه صدور ضمانت نامه های بانکی، عنوان کرد: ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان از اهم وظایف بانک ایران زمین است.

وی در خصوص برخورد مناسب و تکریم مشتریان، اظهار داشت: از وظایف اصلی بانک ایران زمین تکریم ارباب رجوع و انجام سریع درخواست های آنهاست جلب رضایت مشتریان اصلی ترین برنامه بانک است و در همین زمینه از تمام توان خود استفاده خواهد کرد.

حسینی فر طی بازدید از شعب منطقه غرب در نشست هم اندیشی روسای شعب این استان شرکت کردند.

 در این جلسه که بمنظور بررسی عملکرد شعب در سال 95 و اهداف سال 96 برگزار شد، پس از ارائه مطالب توسط مدیر منطقه، معاون اجرایی و دوایر ستادی، کارنامه عملکرد سال گذشته و سال آتی  درقالب برنامه  power point توسط کارشناس بازاریابی مدیریت تحلیل و بررسی شد.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران