پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 338470 تاریخ : 1397/02/11-16:48:22
,3,
ادغام ثامن در بانک انصار، الگوی ادغام در بانک‌های ایران و حتی جهان خواهد شد

مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن در جلسه معارفه معاونت فاوا موسسه اعتباری ثامن:

ادغام ثامن در بانک انصار، الگوی ادغام در بانک‌های ایران و حتی جهان خواهد شد

محمود رهنما مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن و رئیس هیأت مدیره بانک انصار اعلام کرد؛ از همه ارکان دو مجموعه مالی خواسته‌ام ادغام ثامن در بانک انصار بنحوی انجام شود که الگوی ادغام در بانک‌های ایران و حتی جهان باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، در جلسه‌ای مشترک در محل شرکت ثامن ارتباط عصر با حضور مدیران فن آوری اطلاعات بانک انصار و موسسه اعتباری ثامن، آقای مهندس علی رضازاده به عنوان معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات موسسه معرفی شد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت ثامن ارتباط عصر به معرفی اقدامات و ساختار شرکت پرداخت و بیان کرد؛ حفظ و پایداری جایگاه موسسه اعتباری ثامن حتی در شرایط بحران و همچنین سرعت در انتقال اطلاعات، گسترش زیرساخت‌‌ها با توجه به افزایش گسترده تراکنش‌ها و ارائه گزارشات دقیق از رسالت‌های مهم شرکت در سال 96 بوده است.

مهندس محمدرضا فرخ اعلام کرد، در سال گذشته حدود 90 پروژه توسعه‌ای در دست اجرا بوده و 100 پروژه پشتیبانی انجام شده است که این اقدامات به اهمیت شرکت به سرویس‌های گسترده به مشتریان و اهمیت خدمات نوین موسسه اشاره دارد.

وی مهمترین فعالیت‌های شرکت در سال گذشته را مطرح نمود که عبارتند از:

  • احداث مرکز داده ساختمان گلشهر به عنوان مرکز اصلی نقل و انتقال اطلاعات موسسه
  • تغییرات مربوط به خدمات درگاه‌ ها در مرحله بحران موسسه
  • ارسال بیش از 600 مورد گزارش تحلیلی برای پاسخگویی بهتر در موسسه
  • پیاده سازی محصول Core banking جدید
  • جلوگیری از وقوع حتی یک مورد پرونده شکایت در پلیس فتا به دلیل رعایت کامل مسائل امنیتی در درگا‌ه‌های موسسه

مهندس فرخ با بیان اینکه همچون گذشته و حتی قوی‌تر از قبل کلیه ارکان شرکت در ارائه خدمات به موسسه فعال هستند، به عملیات انتقال کلیه سپرده‌ها به بانک انصار و ارائه خدمات در شبکه شتاب در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه جلسه مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن و رئیس هیأت مدیره بانک انصار از اقدامات مطلوب و عالی شرکت تشکر کرد و بر مزیت شرکت در بومی سازی فعالیت‌ ها در داخل شرکت تأکید نمود.

محمود رهنما در ادامه گفت: ما هم اکنون تنها از 40 درصد ظرفیت شرکت استفاده کرده‌ایم و باید در اقدامات آتی سازمان از 60 درصد باقیمانده به بهترین شکل استفاده گردد و از ظرفیت‌های شرکت در فعالیت‌های مختلف شبکه بانکی کسب درآمد و ایجاد اشتغال داشت و شرکت می‌بایست به عنوان سکوی پرتاب سازمان در شبکه بانکی و بانکداری الکترونیکی ادامه فعالیت دهد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت سپرده گذاران و کارکنان موسسه در مراحل ادغام اعلام کرد، به هیچ عنوان هیچ یک از سپرده گذاران متضرر نخواهند شد و امنیت شغلی حتی یک نفر از کارکنان مورد تهدید نمی‌باشد.

مدیرعامل موسسه در پایان به معرفی آقای مهندس علی رضازاده به عنوان سرپرست جدید معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات موسسه پرداخت و طی اعطا حکمی مسئولیت مربوطه را به ایشان محول کرد.

در ادامه جلسه پس از قرائت حکم توسط حمید روستایی، قائم مقام مدیرعامل شرکت ثامن ارتباط عصر؛ مهندس رضازاده سرپرست معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات موسسه ضمن تشریح پیشینه اقدامات مدیریت تحت سرپرستی خود در ادامه گفت باید از فرصت ادغام نهایت استفاده را برد و در آینده بتوانیم با ایجاد هم‌افزایی مجموعه پرقدرتی در حوزه فن آوری اطلاعات ایجاد کنیم. ایشان همچنین از برنامه‌های آینده در بانک انصار به منظور ایجاد یک هلدینگ فن آوری اطلاعات خبر داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران