پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267612 تاریخ : 1395/12/14-15:31:38
,17,10026,
ادای احترام مدیرعامل بیمه ایران به مقام شامخ شهیدان

ادای احترام مدیرعامل بیمه ایران به مقام شامخ شهیدان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران باحضور اعلام نشده در مراسم اعطای لوح بازنشستگی شهید «مهدی علی بیگلو» از شهدای بیمه ایران ، به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه ایران ، این مراسم با حضور آقایان پورکیانی رئیس هیات مدیره ومدیرعامل،  افخمی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ، سلامی مدیر توسعه منابع انسانی و خانم فاطمه علی بیگلو همسر و امین علی بیگلو فرزند این شهید والامقام در ساختمان مرکزی بیمه ایران انجام شد .

    در این مراسم ، آقای پورکیانی با اشاره به رشادت و شجاعتهای رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس ، احساس امنیت و ثبات و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و فداکاری آنان دانست و گفت : خانواده های معظم شهداء نماد صبر و استقامت و ایثار هستند و برهمه ما لازم است که از این اسطوره های صبر و فداکاری، تجلیل ، تقدیر و تکریم نموده و همیشه به یادشان باشیم.

    همچنین در این مراسم ، همسر شهید علی بیگلو از حمایت های بیمه ایران در طول این مدت تشکر و قدردانی و عنوان کرد:  بیمه ایران حامی خانواده شهدا بوده و هست ویکی از افتخارات ما این است که از خانواده بزرگ بیمه ایران هستیم.

    در پایان این مراسم لوح بازنشستگی و تقدیر توسط مدیرعامل بیمه ایران به همسر و فرزند این شهید بزرگوار تقدیم شد .

    گفتنی است شهید مهدی علی بیگلو با مدرک کارشناسی ارشد دررشته معماری ، هشتم بهمن 1365 به استخدام بیمه ایران درآمد و در مدیریت ساختمان مشغول  به کار شد . وی سپس به طور داوطلبانه در جبهه  حضور یافت و سرانجام هجدهم فروردین 1366 در منطقه شلمچه به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بود، وفا و جانش را فدای معشوق کرد و به جمع شهدای والامقام دفاع مقدس پیوست .

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران