پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225017 تاریخ : 1395/06/18-14:42:50
,10032,
ادامه سامانه بارشی در شمال کشور

ادامه سامانه بارشی در شمال کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ادامه دار شدن بارش ها در شمال کشور خبر داد و گفت طی سه روز آینده ادامه ی بارش ها پیش بینی می شود

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، احد وظیفه درباره وضعیت آب‌وهوایی سه روز آینده کشور، گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی در شمال کشور، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در استان‌های مازنداران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود. همچنین با گسترش فعالیت این سامانه به مناطق جنوبی البرز در اواسط روز، در استان‌های تهران، البرز و برخی مناطق شرقی استان قزوین رگبار باران و وزش باد را انتظار داریم.

وی افزود: از پنج شنبه بعد از ظهر از میزان بارش‌ها در مناطق یاد شده کاسته می‌شود و در روز جمعه نیز هوای نسبتا پایدار در غالب مناطق کشور حاکم است. همچنین دمای هوا در مناطق شمالی افزایش می‌یابد و در عین حال بارش رگبارهای پراکنده در ارتفاعات البرز شرقی دور از انتظار نیست.

وظیفه ادامه داد: از صبح روز شنبه نیز با نفوذ جریانات شمالی از روی دریای خزر به نواحی شمالی کشور، بارش خفیف باران آغاز می‌شود و از بعد از ظهر ضمن کاهش دما، بارندگی افزایش می‌یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: در نیمه جنوبی کشور نیز در روزجمعه شاهد افزایش ابر و بارش‌های خفیف در ارتفاعات استان کرمان و برخی مناطق شمال شرقی و مرکزی هرمزگان خواهیم بود. همچنین در روز شنبه نیز انتظار رگبار و رعد و برق در مناطق کوهستانی و شرقی استان کرمان و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان داریم و در همین روز هم رگبار پراکنده باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق سیستان و بلوستان رخ می‌دهد.

وظیفه همچنین از غبارآلود شدن بخش‌هایی از استان خوزستان در روز پنج شنبه خبر داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه درباره وضعیت آب و هوای پایتخت طی سه روز آینده، گفت: هوای تهران در روز پنجشنبه 18 شهریور ماه کمی ابریست و به تدریج شاهد افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود. همچنین بیشینه و کمینه دمای تهران امروز به ترتیب 30 و 17 درجه سانتی‌گراد است.

وظیفه در عین حال حداکثر و حداقل دمای هوای فردا جمعه، 19 شهریور را 31 و 18 درجه سانتی‌گراد عنوان و اظهار کرد: در روز جمعه هوای تهران کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است. روز شنبه نیز در پایتخت همین وضعیت را شاهد هستیم. با این تفاوت که حداکثر دما برای روز شنبه تا 34 درجه سانتی‌گراد هم پیش‌بینی می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران