پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265196 تاریخ : 1395/11/04-16:20:33
,3,
اختتامیه پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب موسسه اعتباری کوثر

اختتامیه پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب موسسه اعتباری کوثر

اختتامیه پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب موسسه اعتباری کوثر با حضور مسعود اعرابی معاون حسابرسی و بازرسی، حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی، سید هادی هاشمی معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، مسعود اعرابی معاون حسابرسی و بازرسی موسسه اعتباری کوثر در آئین اختتامیه پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب با اشاره به برخی وظایف رؤسای شعب گفت: یکی از شاخصه هایی که باید مدنظر داشته باشید دقت، و نظم در فعالیت های روزانه است، نباید دقت، نظم و مباحث کنترلی را فدای سرعت و پیشرفت کنید .

اعرابی افزود: آگاهی به دستورالعمل ها، دقت در تشکیل پرونده ها، ثبت به موقع دفاتر الکترونیک در شعبه، به هوشیاری و ذکاوت رئیس شعبه ارتباط نزدیکی دارد و این هوشیاری باعث می شود از بروز بسیاری مسائل و مشکلات احتمالی جلوگیری شود و زمینه بروز تخلفات به وجود نیاید.

معاون حسابرسی و بازرسی موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت: برای دست یابی به اهداف و استراتژی های تعیین شده موسسه باید با تلاش مضاعف، ارتقاء دانش و سطح آگاهی که همواره مورد تأکید مدیران ارشد موسسه است، همگامی با علوم روز به پیش رفت .

وی تصریح کرد: رئیس شعبه بسیار در جذب و جلب نظر مشتریان موثر است، باید با ایجاد محیطی مناسب برای کارکنان و مشتریان نسبت به ایجاد اعتماد و اطمینان تلاش کنید .

اعرابی خاطرنشان ساخت: رئیس شعبه برای ایجاد تغییر و تحول در موسسه به تحقیق و بررسی می پردازد و با استفاده از فرصتها و امکانات موجود ،پیشنهادات و طرحهای خود را جهت بهبود امور ارائه می کند . بدیهی است متانت رفتار و پرهیز از عکس العمل های سریع در برابر رفتارهای ناهنجار احتمالی کارکنان ، اثر مثبت غیر قابل انکاری را بر سایر همکاران بجا خواهد گذاشت که نوعی آموزش غیر مستقیم تلقی می شود.

شعبانی مدیر آموزش معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی با ارائه گزارش این دوره آموزشی گفت: در پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب 106 ساعت آموزش در 12 روز با بهره گیری از اساتید متخصص و تراز اول، جدیترین مباحث آموزشی و علوم بانکی به فراگیران ارائه شد.

بر اساس این گزارش: در پایان پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب، سید هادی هاشمی از معاونت توسعه و سرمایه های انسانی و سید میثم سیدی از معاونت مالی به عنوان اساتید برتر دوره و محمود برزگر سرای از استان سمنان،رضا قمری سرابی از استان همدان، محسن اشرف زاده از استان سمنان به عنوان فراگیران برتر به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم دوره معرفی و از آنان تجلیل شد.  همچنین محمود برزگر سرای و رضا قمری سرابی به عنوان نمایندگان پنجمین دوره توجیهی -تخصصی روسای شعب تقدیر و تشکر به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران