پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354110 تاریخ : 1397/05/21-13:25:04
,10033,
احیای دریاچه ارومیه 12 سال به طول می انجامد

احیای دریاچه ارومیه 12 سال به طول می انجامد

عیسی کلانتری گفت: از جمله مواردی که دولت در دستور کار خود قرار داده، احیای برخی از تالاب ها، پسماندها، ریزگردها و بهبود وضعیت کلان شهرها است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، عیسی  کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: 4 مطلب از جمله مواردی است که دولت در دستور کار خود قرار داده است احیای تالاب هایی که قابلیت احیا دارند، پسماندها، ریزگردها و بهبود وضعیت کلان شهرها که سخت ترین آن ها احیای تالاب ها است.

وی افزود: دریاچه پریشان تنها دریاچه ای است که در حوزه آبریز رودخانه نیست و همه تالاب ها در انتهای رودخانه قرار دارند.

کلانتری تصریح کرد: احیای دریاچه ارومیه 10 ساله پیش بینی شده بود که با توجه به مشکلات بودجه این احیا 12 سال به طول می انجامد.

وی اضافه کرد: 18 درصد خشک شدن دریاچه ارومیه بر اثر تغییر اقلیم و 82 درصد نیز بر اثر عوامل انسانی بوده است.

معاون رییس جمهورورییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: برای احیای تالاب های فارس ، استاندار مجری طرح با محوریت دانشگاه شیراز برنامه ای مهیا شود و سایر سازمان های مربوطه نیز کمک کنند.

کلانتری بیان کرد: در صورت وجود برنامه، هزینه های مطالعاتی در این باره نیز پرداخت می شود.

وی افزود: در صورتی که برنامه تا مهرماه داده شود در بودجه هزینه ای برای آن در نظر گرفته می شود و در غیر این صورت پرداخت هزینه یک سال دیگر به طول می انجامد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 361
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران