پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351941 تاریخ : 1397/04/16-14:35:18
,25,
احیای 500 معدن کوچک، 25 هزار شغل ایجاد می کند

احیای 500 معدن کوچک، 25 هزار شغل ایجاد می کند

رئیس خانه معدن ایران: برنامه احیای 500 معدن کوچک مقیاس، پیامدهایی مانند ایجاد 25 هزار شغل را دربردارد که بیشتر در مناطق محروم این مهم تحقق می یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا بهرامن با بیان این مطلب، افزود: طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس، نشانه اعتماد دولت به بخش خصوصی است و ثمره آن را به زودی می بینیم.

وی یادآور شد: طرح اولیه برای این کار، در مدت سه ماه به نتیجه رسید اما کمتر پروژه‌ای را می‌توان یافت که در مدت کوتاه به ثمر برسد و این مهم نشاندهنده اشتغالزایی بخش معدن است.

به گفته وی، امروز تصمیم‌سازان ما در استان‌ها کنار خانه های معدن ایستاده اند و از نگاه معدنکاران بخش خصوصی استفاده می‌کنند. 

رئیس  خانه معدن ایران تصریح کرد: چنانچه به دنبال احیای معادن کوچک هستیم، باید مسیر را برای معادن کوچک و متوسط باز نگه داریم.

وی تصریح کرد: امروز اقتصاد کشور شرایط ویژه و حساسی دارد اما وضعیت کسب و کار با رفع مشکلات تولید، بهبود می یابد.

بهرامن اضافه کرد: اجرای این طرح با همدلی و مشارکت همگانی، دستاوردهای خوبی در پی خواهد داشت و با فعال‌سازی معادن کوچک اشتغالزایی خوبی جریان پیدا می کند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در تازه ترین گزارش خود از وجود بیش از سه هزار و 300 معدن فعال در کشور به همراه حدود 2 هزار معدن در حال تجهیز خبر داد. ایران با وجود 68 نوع ماده معدنی، بین 10 کشور شاخص از لحاظ تنوع این مواد جای دارد.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران