پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315316 تاریخ : 1396/11/23-13:08:10
,1,15,
احساس امنیت بالا و جلوگیری از اتلاف وقت با استفاده از استارت آپ بنزین سیار شرکت پترو آیریک

احساس امنیت بالا و جلوگیری از اتلاف وقت با استفاده از استارت آپ بنزین سیار شرکت پترو آیریک

عضو ارشد استارت آپ بنزین سیار شرکت پترو آیریک گفت: ایمنی خدمات استارت آپ های بنزین سیار ما در حد پمپ‌های بنزین یا فراتر از آن است و می توان گفت که هیچ نگرانی بابت آتش سوزی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، شرکت پترو آیریک با مشارکت بانک پارسیان اقدام به طراحی، ساخت و راه اندازی اپلیکیشنی کرده است که با قرار دادن آن در سایت شرکت و همچنین سایت های فروش اپلیکیشن مثل بازار اقدام به ارائه خدمات سوخت رسانی بنزین به مشتریان می کند. 

 

این عضو ارشد استارت آپ بنزین سیار گفت: خدمات ما سوخت‌رسانی به خودروهایی است که در محلی بنزین تمام کرده و می خواهند سوخت گیری کنند و یکی از مزیت‌های خدمات ما این است که دیگر مشتریان درخواست کننده سوخت وقت خود را در صف طولانی جایگاه‌های سوخت اتلاف نمی کنند.

 

وی بیان کرد: نحوه کار به این صورت است که با اپلیکیشن طراحی شده، به وسیله جی پی اس محل شخص درخواست کننده سوخت شناسایی شده و در آنجا حضور پیدا می‌کنیم؛ البته گفتنی است نقاطی که در اپلیکیشن تعریف شده است به طور کامل جنبه احتیاط در آن مد نظر گرفته شده است چراکه با توجه به احتمال خطر اشتعال در انتقال سوخت بنزین امکان بروز حادثه وجود دارد.

 

وی در ادامه پیرامون شیوه‌های دریافت هزینه از مشتریان گفت: هزینه ایاب و ذهاب خود را با توجه به بُعد مسافتی که برای سوخت رسانی طی می کنیم از مشتری گرفته و دیگر بسته به نوع بنزینی که برای مشتری مهیا می‌کنیم، برای مثال بنزین معمولی، سوپر ،یورو 4 و ... می‌باشد. متفاوت است. 

 

عضو ارشد استارت آپ بنزین سیار پیرامون امنیت خدماتی که ارائه می‌دهند تصریح کرد: مخازن ما طوری ساخته شده است که ضد انفجار می‌باشد. ما سیم هایی را که تحت عنوان هم بند می باشند طوری تعبیه کرده‌ایم که یکی از این سیم‌های هم بند روی قطعه‌ای از خودرو (رینگ) نصب می شود و سیم دیگر را به نزدیک ترین محل به باک خودرو البته با فاصله‌ای حدود یک متری نصب می‌کنیم. همچنین جهت امنیت بالاتر یک سیستم امنیتی بر روی ماشین نصب کرده‌ایم و زمانی که دمای محفظه به حدی برسد که احتمال احتراق باشد خود به خود عمل کرده و جلوی آتش سوزی احتمالی را می‌گیرد. از این رو ایمنی خدمات ما بسیار بالاست و می توان گفت در حد پمپ‌های بنزین یا فراتر از آن است، به صورتی که هیچ نگرانی بابت آتش سوزی وجود ندارد.

 

وی در پایان پیرامون ظرفیت ارائه سوخت رسانی به خودروها  خاطر نشان کرد: ما اصلاً محدودیت سوخت رسانی نداریم و خودروهای سیاری که در اختیار ما قرار دارد دارای دو مخزن500 لیتری اند که در مجموع حدود 1000 لیتر بنزین را در خود نگه داری می کنند.

 

پترو آیریک پمپ بنزین سیار

 

پمپ بنزین سیار

 

تجهیزات پمپ بنزین سیار

 

نحوه اتصال برای سوخت گیری

 

اقدامات امنیتی برای سوخت گیری

 

ماشین پمپ بنزین سیار

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 445
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران