پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278363 تاریخ : 1396/01/18-12:12:20
,11,17,
احداث 3 میلیون و 929 هزار مسکن برای محرومان جامعه توسط بنیاد مسکن

قایم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خبرداد:

احداث 3 میلیون و 929 هزار مسکن برای محرومان جامعه توسط بنیاد مسکن

قایم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد تاکنون 3 میلیون 929 هزار و 610 واحد مسکن را در کشور ساخته و در اختیار مردم و محرومان جامعه قرار داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران افزود: در حوزه روستایی نیز بنیاد مسکن موفق شده بیش از یک میلیون و 700 واحد مسکن را در روستاها بازسازی و بهسازی کند.

وی با اشاره به و ظایف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تامین مسکن روستاییان و محرومان جامعه یادآورشد: از سال 58 تاکنون بنیاد مسکن بیش از یک میلیون و 370 هزار واحد مسکن در مناطق زلزله، سیل و جنگ احداث به مردم تحویل داده است.
قایم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران بیان کرد : تنها در سال 95 بنیاد مسکن موفق شد، بیش از 47 هزار واحد مسکن در استان های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، مرکزی، خراسان شمالی، چهارمحال وبختیاری، گیلان و مازندران را برای مردم احداث کند.
رضایی در باره وظایف بنیاد در بخش عمران روستایی نیز گفت: تاکنون برای 37 هزار و 20 روستا طرح هادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه شده که در 15 هزار و 804 روستا این طرح به اجرا درآمده است.
این مقام مسوول در بنیاد مسکن با بیان این که در سال 94 و 95 بنیاد مسکن در 4 هزار و 500 روستا بیش از 25 میلیون مترمربع برای اسفالت معابر روستاها استفاده کرده است، گفت: تاکنون برای 3 میلیون و 235 هزار ملک در روستاها و بیش از 160 هزار سند نیز در شهرها که توسط بنیاد احداث شده ، سند ملکی صادر شده است.
وی با اشاره به اهمیت تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز در کشور یادآورشد:هم اکنون در 31 استان و 120 شهرستان این انجمن فعالیت های خود را آغاز کرده و تاکنون 30 هزار واحد مسکن را در دست ساخت قرار داده که 20 هزار واحد آن به مردم واگذار شده است.
قایم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : برای کمک به خانوارهای بیش از دو معلول نیز بنیاد مسکن ساخت 7 هزار و 737 واحد را در سراسر کشور آغاز کرده تا با تسهیلات 300 میلیون ریالی بلاعوض این واحدها به تدریج به خانوارهای واجد شرایط واگذار شود.
وی در پایان خواستار کمک مردم به حساب 100 امام شد و گفت: دولت نیز در سال تولید و اشتغال باید با فراهم کردن زمینه های اشتغال جوانان در روستاها آنان را برای زندگی در روستاهای خود ترغیب کند.
در 21 اردیبهشت سال 58 حضرت امام خمینی (ره ) با صدور فرمانی تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را برای تامین مسکن محرومان جامعه صادر کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران