پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266455 تاریخ : 1395/11/21-10:29:38
,10031,
احداث 106 هزار کلاس درس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی

احداث 106 هزار کلاس درس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس سازمان نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس کشور از احداث 106 هزار کلاس درس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدتقی نظرپور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش در ساختمان شهید رجایی برگزار شد،گفت: بعداز انقلاب اسلامی 28 هزار نفر در امر مدرسه سازی شرکت داشتند که از این تعداد، 82 درصد آقایان و 18 درصد از خانم‌های خیر هستند.

نظرپور افزود: تاکنون 18 جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزار شده است که طی آن خیرین 7 هزار و 200 میلیارد تومان کمک کرده‌اند و 3 هزار و 200 میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، 19 هزار پروژه مدرسه‌سازی به بهره برداری رسیده است که طی آن، 106 هزار کلاس احداث شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خاطرنشان کرد: هم اکنون 2 هزار و 266 پروژه نیمه تمام داریم که کار تکمیل 42 درصد این پروژه‌ها را خیرین مدرسه‌ساز برعهده گرفته‌اند.

نظرپور افزود: باید سازوکاری را در پیش بگیریم و مدارسی را احداث کنیم که عمرمفیدشان بین 150 تا 200 سال باشد؛ زیرا عمر کوتاه پروژه‌ها باعث می‌شود دائما در این خصوص هزینه کنیم.

وی با اشاره به رویکرد جدید وزیر آموزش و پرورش مبنی برگسترش فرآیند آموزش به خارج از کلاس‌های درس تصریح کرد: اگر قرار است بخشی از آموزش در خارج از کلاس اتفاق بیفتد، باید فضاهای مناسب تری ساخته شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران