پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350782 تاریخ : 1397/03/26-10:44:22
,21,10028,
اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای برای کارفرمایان راهگشاست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای برای کارفرمایان راهگشاست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب برای کارگاه‌هایی که از نظر مالی دچار مشکل هستند، بسیار راهگشاست و کارفرمایان مدیون را در پرداخت بدهی‌هایشان یاری می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی؛ زهرا سعیدی مبارکه اظهار داشت: تامین اجتماعی نهادی است که وظیفه اش ایجاد رضایتمندی و امنیت خاطر در سطح جامعه است و با این اقدام، حرکتی سازنده انجام داده است.

وی تاکید کرد: اجرای قانون بخشودگی جرایم توسط سازمان تأمین‌اجتماعی، کارفرمایان را از بحران اقتصادی خارج می‌کند.
وی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی درعین اینکه کارفرمایان کارگاه‌های مدیون را یاری می‌دهد، شایسته است که مزایایی نیز برای کارفرمایانی که حق‌بیمه کارگاه‌شان را به موقع و به میزان واقعی پرداخت می‌کنند، درنظر بگیرد تا از این طریق سایر کارفرمایان نیز ترغیب به خوش‌حسابی شوند.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: تأمین‌اجتماعی ‌باید به گونه‌ای عمل کند که ضمن تشویق و ایجاد انگیزه برای پرداخت حق‌بیمه به‌موقع و کامل در کارفرمایان، شرایط مناسب‌تری برای تداوم و ادامه فعالیت کارگاه‌ها فراهم شود.
عضو کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاع رسانی به کارفرمایان در خصوص اجرای طرح بخشودگی کارفرمایان خوش حساب بسیار مهم است، گفت: آگاه سازی و در جریان قرار گرفتن تمامی کارفرمایان از اجرای این طرح مورد توجه باشد تا با اطلاعات لازم به شعب مراجعه و از مزایای این طرح بهره مند شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران