پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376972 تاریخ : 1397/06/27-17:04:41
,17,11,
اتصال راه‌آهن میانه – بستان آباد در نیمه دوم امسال

مدیر کل راه‌‎آهن آذربایجان پیش بینی کرد:

اتصال راه‌آهن میانه – بستان آباد در نیمه دوم امسال

پروژه اتصال راه‌آهن میانه - بستان آباد با پیشرفت 85 تا 90 درصدی در بخش زیربنایی، احتمالاً در نیمه دوم امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، شاپور ارصلانی، مدیر کل راه‌آهن آذربایجان با اعلام این خبر گفت: بهره برداری از پروژه اتصال ریلی مرکز استان آذربایجان غربی (ارومیه ) به خط مراغه نیز در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

وی همچنین از پایان پروژه توسعه ایستگاه مسافری تبریز خبر داد و افزود: با پایان این پروژه، فضای ایستگاهی راه‌آهن در تبریز از 1600 متر مربع به 2700 متر مربع افزایش یافت و 1100 متر به فضای ایستگاهی افزوده شد. 
مدیر کل راه‌آهن آذربایجان بابیان اینکه همزمان با توسعه ایستگاه، برای افزایش رفاه بیشتر مسافران سیستم گرمایشی این ایستگاه که سالهای قبل از کار افتاده بود، مجدد راه‌اندازی و قابل استفاده شد، افزود : 23 پروژه عمرانی با اعتبار 30 میلیارد تومان در این اداره کل در دست انجام است که قریب به اتفاق آنها 80 تا 90 درصد پیشرفت داشته‌اند.
ارصلانی با ابراز امیدواری از اینکه انجام این پروژه‌ه و دیگر پروژه‌های تعریف شده این اداره کل، گامی برای رفاه حال همکاران و خدمت رسانی به مسافران برداشته باشد، یادآور شد: با هماهنگی با اداره کل خط و سازه های فنی و معاونت فنی و زیر بنایی راه‌آهن، پروژه شبه بهسازی که در سالیان گذشته آغاز شده بود ادامه خواهد یافت.
وی با بیان اینکه در پروژه شبه بهسازی در سالهای گذشته به غیر از ریل، سایر ادوات از جمله تراورس و بالاست تعویض شده‌اند، گفت: بر این اساس با استفاده از منابع داخلی استان که از سوی معاونت فنی و زیر بنایی و از محل قراردادهای موجود به اداره کل واگذار شده است ، تصمیم گرفته شد، حداقل ریل‌های یک بلاک را تعویض و ریل سنگین (A60) را جایگزین آن کنیم.
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان این امر را موجب افزایش سرعت در بلاک تعویض شده دانست و افزود: همچنین با توجه به کمبود منابع می‌توانیم از مصالح استحصالی این پروژه، برای نگهداری سایر امکانات منطقه استفاده کنیم.
بعلاوه ارصلانی از واگذاری یک دستگاه سرند و ماشین آلات مربوط از اداره کل خط و سازه های فنی راه آهن به این اداره کل خبر داد و گفت: 20 کیلومتر بهسازی مناطق بحرانی و حادثه خیز و اصلاح گاباری که برخی از واگن‌های روسی قابلیت عبور از آن را نداشتند را در اداره کل راه آهن آذربایجان تعریف کرده‌ایم .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران