پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354059 تاریخ : 1397/05/20-16:36:39
,5,
اتاق خلاقیت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت تشکیل شد

با هدف جمع‌آوری ایده‎های نو در شرکت بهینه‎سازی

اتاق خلاقیت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت تشکیل شد

اتاق خلاقیت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت با دستور محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت کشور، ازسوی واحد روابط عمومی و با هدف جمع‌آوری ایده‌های مرتبط با بهینه‎سازی انرژی از داخل و خارج از شرکت تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت کشور، اتاق خلاقیت با توجه به ضرورت و اهمیت اهداف تعریف شده  برای اتاق‎های فکر و به منظور استفاده از ظرفیت‎های فکری موجود در داخل و خارج شرکت که در قالب ایده‎های بدیع و نو بروز می‎یابد، به‌منظور بهبود روند انجام وظایف و تحقق اهداف شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت در زمینه فرهنگ‌سازی راه‎اندازی شده است.

براساس آیین‎نامه اتاق فکر، اهداف این اتاق شامل تحلیل وضع موجود، شناسایی آسیب‎ها، فرصت‎ها ،تهدیدها و نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکار و برنامه است. کمک به بهبود و ارتقای تبلیغ و ترویج، ایجاد بستری مناسب برای ارائه ایده‎های نو به منظور تضارب آرا و تولید راهکارهای اجرایی، گردآوری و مستندسازی تجارب دیگران و بومی‎سازی الگوهای تبلیغاتی از دیگر اهداف اتاق فکر است.

شایانذکر است ریاست این اتاق برعهده رئیس روابط عمومی است و نشست‌های آن هفتگی در محل شرکت بهینه‎سازی با حضور مشاوران مدیرعامل، جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت برگزار می‎شود.

اعضای ثابت اتاق فکر از میان کارکنان و کارشناسان علاقه‌مند و با انگیزه و دارای سابقه کاری مفید و صاحب فکر و ایده انتخاب شده و با تصویب اعضا می‎توان از دیگر کارشناسان دعوت کرد.

دستورعمل جمع‎آوری و به‌کارگیری ایده‎های نو در اتاق خلاقیت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت به‌زودی به اطلاع عموم می‌رسد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران