پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376012 تاریخ : 1397/06/15-14:25:03
,5,22,
آب‌رسانی مطمئن به روستاها جزو اولویت‌های اصلی وزارت نیرو است/ به‌زودی نیازهای آبی مردم کردستان تامین می شود

وزیر نیرو در جمع خبرنگاران:

آب‌رسانی مطمئن به روستاها جزو اولویت‌های اصلی وزارت نیرو است/ به‌زودی نیازهای آبی مردم کردستان تامین می شود

وزیر نیرو امروز در حاشیه بهره برداری از یادمان شهدای والفجر 4 مریوان استان کردستان گفت: آب‌رسانی با کیفیت و مطمئن به روستاها جزو اولویت های اصلی وزارت نیرو بوده و خوشبختانه مجتمع های آب رسانی وسیعی در سطح کشور به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، رضا اردکانیان وزیرنیرو  ظهر امروز در ادامه سفر یک روزه خود به استان کردستان ضمن بهره برداری از یادمان شهدای والفجر 4 شهر مریوان در جمع خبرنگاران درباره موضوع کم آبی در برخی نقاط استان کردستان اظهار داشت: بحث های برای حل این موضوع از چند ماه گذشته در ستاد وزارت نیرو، استانداری و نمایندگان مجلس انجام شد که بحمدالله نتایج خوبی پدید آمد و هم اکنون پروژه های در دست احداث داریم.

وی با اشاره به طرح‌های آب روستایی گفت: جمعیتی بیش از 5 میلیون نفر طی پنج سال اخیر توانسته اند از شبکه های آب مطمئن و با کیفیت بهره ببرند.
اردکانیان افزود: در خصوص استان کردستان هم اقداماتی صورت گرفته تا آب مطمئن و با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد و بنده این اطمینان را می دهم که نیازهای این استان به‌زودی تامین خواهد شد.
وزیر نیرو در پاسخ به این سوال که سال آتی وضعیت تولید در حوزه آب و برق چگونه است، بیان داشت: بستگی دارد که وضعیت بارش ها در سال آتی یعنی سالی که از اول مهرماه آغاز و تا پایان شهریور 98 ادامه دارد، چگونه باشد.
وی ادامه داد: ما با فرض اینکه سال بارشی 97 و 98 میزان بارش ها همانند سال گذشته باشد، برنامه ریزی خود را انجام داده ایم و برای تولید، نیروگاه های را در دست احداث داریم که ان شاالله با استفاده از ظرفیت این نیروگاه ها و مدیریت مصرف درست و همراهی مردم عزیزمان تابستان سال آینده را آسان‌تر پشت سر بگذاریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران