پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278498 تاریخ : 1396/01/21-11:18:36
,5,22,
آب بندی یک باب مخزن آجری با استفاده از

در آبفای خراسان رضوی انجام شد:

آب بندی یک باب مخزن آجری با استفاده از "لایه های ژئودکاموند" برای اولین بار در کشور

یک باب مخزن آب آجری با استفاده از "لایه های ژئودکاموند"در شهر مشهدریزه از توابع خراسان رضوی برای اولین بار در کشور آب بندی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  بانک و صنعت، یک باب مخزن آب آجری با استفاده از "لایه های ژئودکاموند"در شهر مشهدریزه از توابع خراسان رضوی برای اولین بار در کشور آب بندی شد.

این مطلب را مدیر دفتر مدیریت کاهش آب بدون درامد شرکت آبفای خراسان رضوی اعلام کرد.

 سید احمدرضا رضوانی همچنین چاپ و توزیع 60هزار بروشور اطلاع رسانی طی سال گذشته را خاطر نشان کرد  و این اقدام را در راستای اصلاح الگوی مصرف و کاهش آمار مشترکین با مصرف بیش از 20مترمکعب در ماه اعلام کرد.

وی گفت : در مدت یادشده 15هزارو740 دستگاه کنتور خراب مشترکین تعویض شده است که در مقایسه با 7هزار و134 دستگاه سال1394  رشد 2/2 برابری را نشان میدهد. 

وی با بیان اینکه در سال 95  طرح تعویض کنتور خراب با استفاده از مشارکت مردمی برای اولین بار در کشور دراین شرکت پیاده سازی شد ، تعداد کنتورهای تعویضی از این محل را  4هزارو246 دستگاه اعلام کرد.

رضوانی  پیگیری پروژه مطالعاتی کاهش هدررفت به روشROTدر پهنهC سبزوار و طرقبه، تهیه مشخصات فنی المک هوشمند آب تانکری ، راه اندازی دو دستگاه سیستم هوشمند جامع آنلاین و نصب و راه اندازی این سیستم در استان را از برنامه های این مدیریت در سال 96 اعلام کرد و افزود: در این مدت نسبت به اندازه گیری  وزنی و حجمی چاههای هوادار و تعیین میزان هوا در تولید برای اولین بار در شرکت اقدام شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران