پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 389025 تاریخ : 1397/07/22-13:06:57
,11,22,
FATF موقعیت استثنایی برای توسعه اقتصادی ایران است

وزیر راه و شهرسازی:

FATF موقعیت استثنایی برای توسعه اقتصادی ایران است

وزیر راه و شهرسازی گفت: FATF موقعیت استثنایی برای افزایش تجارت و توسعه اقتصادی ایران با وجود تحریم های آمریکا است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس آخوندی روز یکشنبه در شورای اداری گرمسار در فرمانداری این شهرستان افزود: اکنون کشور در شرایط بسیار سخت اقتصادی قرار دارد و کارشکنی های آمریکا و بی تدبیری بعضی از جریان های سیاسی در داخل کشور، کار را برای دولت دشوار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های هدفمند از این شرایط بسیار سخت عبور کنیم و وزارت امور خارجه ایران به خوبی برای انزوای ایالات متحده در جهان در تلاش است.
آخوندی اضافه کرد: رویکرد یکجانبه گرایی آمریکا با افزایش همکاری کشورهای جهان با ایران رو به افول است و اکنون اتحادیه اروپا همکاری بسیار خوبی با کشورمان دارد.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: انزوای آمریکا یک فرصت تاریخی است و بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان و اتحادیه اروپا رویکردهای خصمانه ترامپ برعلیه ملت ایران را محکوم می کنند.
آخوندی گفت: باید از ظرفیت FATF برای توسعه تجارت بهره ببریم و نپیوستن ایران به این معاهده بین المللی خود تحریمی است.
وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به پیوستن ایران به FATF رای مثبت دادند و تصویب نهایی این طرح به انزوای روز افزون آمریکا کمک می کند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت اکنون در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و نبود چشم انداز روشن در تصمیم های مهم سیاسی و اقتصادی در تشدید این مشکلات تاثیر گذار است.
عباس آخوندی به منظور بازدید از چند طرح عمرانی در حوزه راه و شهرسازی امروز یکشنبه به غرب استان سمنان سفر کرده است.
گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می شود و در 110 کیلومتری مرکز استان سمنان واقع شده است.
شهرستان گرمسار به دلیل نزدیکی با تهران و برخورداری از صنایع و واحدهای آموزش عالی، میزبان جمعیت قابل توجهی از استان تهران است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران