پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313664 تاریخ : 1396/10/23-14:20:06
,5,22,
98 پروژه برقرسانی شرکت توزیع برق مازندران در دهه مبارک فجر افتتاح می گردد

98 پروژه برقرسانی شرکت توزیع برق مازندران در دهه مبارک فجر افتتاح می گردد

مهندس قاسم شهابی مدیرعامل این شرکت، از بهره برداری 98 پروژه برق رسانی با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال در مبارک خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها 28 هزار و 392خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: این پروژه ها شامل تأمین برق مسکن مهر، احداث و توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده روستایی و شهری، رفع ضعف ولتاژ، تقویت شبکه و برق رسانی به روستاها و افتتاح چند پروژه ساختمانی است.

وی تصریح کرد: از 98 پروژه ای که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد 12 پروژه در بابل جنوب، ساری شمال 4 پروژه، بابلسر 16 پروژه، نکا 8 پروژه، بابل شمال 6 پروژه، سوادکوه 13 پروژه، آمل 11 پروژه، جویبار 8 پروژه، سیمرغ 5 پروژه، میاندورود و گلوگاه هر کدام دو پروژه، ساری جنوب و قائمشهر هر کدام 3 پروژه ، سوادکوه شمالی و بهشهر 1 پروژه به بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه بهره برداری 98 پروژه برق رسانی دهه فجر با اعتبار 100 میلیارد و سیصدو چهل و هشت میلیون ریال است، افزود: کلنک زنی ساختمان ستاد این شرکت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر انجام می شود.

وی پرداخت به موقع و غیرحضوری صورت حساب های برق مصرفی را مورد تأکید قرار داد و گفت: براساس قانون هدفمندی یارانه ها، درآمد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل های مهم انرژی از منابع تأمین پرداخت یارانه ها محسوب می شود و شرکت های توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق و انتقال وجوه حاصل از آن به خزانه هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: علاوه بر این شرکت های توزیع از همین محل باید هزینه های اصلاح و بهینه سازی شبکه ها، پرداخت دیون پیمانکاران، حقوق و دستمزد پرسنل، بیمه و مالیات و ... را تأمین کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: هدف این شرکت از پیگیری وصول مطالبات فراهم کردن نقدینگی دولت برای پرداخت یارانه ها و سپس تأمین هزینه های مرتبط با خدمت رسانی به مشترکان برق است.

مهندس شهابی ماه های پایانی سال را از پر دغدغه ترین ماه ها در ضرورت وصول مطالبات دانست و تصریح کرد: در ماه های منتهی به پایان سال این شرکت با پرداخت های مضاعف حقوق و عیدی، فشار پیمانکاران و طلبکاران فروشنده لوازم و تجهیزات برقی به همان نسبت با فشار بیشتر مقامات بالادستی برای تأمین نقدینگی یارانه ها نیز مواجه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران