پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282910 تاریخ : 1396/05/24-12:59:08
,13,17,
8000 میلیارد تومان بدهی گندم‌کاران پرداخت شد/ باقیمانده بدهی کشاورزان به‌زودی پرداخت می‌شود

8000 میلیارد تومان بدهی گندم‌کاران پرداخت شد/ باقیمانده بدهی کشاورزان به‌زودی پرداخت می‌شود

معاون رئیس‌جمهور گفت: از 10 هزار میلیارد و 500 میلیون‌تومانی بدهی دولت به گندم‌کاران‌، 8 هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،  محمد باقر نوبخت در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان با ابراز ناراحتی از خسارت بیش از 50 میلیارد‌تومانی به بخش کشاورزی اظهار داشت: پرداخت مطالبات گندم‌کاران  یکی از دغدغه‌های دولت است و تلاش شده تا این مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی افزود: تاکنون از 10 هزار میلیارد و 500 میلیون‌تومانی بدهی دولت به گندم‌کاران، 8 هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
رئیس سازمان برنامه بودجه تصریح کرد: دولت تلاش دارد تا باقیمانده مطالبات گندم‌کاران را در اولین فرصت پرداخت کند اما این کار نیازمند تامین اعتبار است و در این بخش نیازمند همراهی و صبوری کشاورزان هستیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران