پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226953 تاریخ : 1395/07/27-11:32:08
,17,10028,
8 صبح فردا پایان سرشماری اینترنتی

رئیس مرکز آمار:

8 صبح فردا پایان سرشماری اینترنتی

رئیس مرکز آمار ایران گفت: سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95 ساعت 8 صبح فردا چهارشنبه 28 مهر ماه به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , امیدعلی پارسا ، افزود: البته نام نویسی اینترنتی در مراکز استان ها تا ساعت 8 صبح پنج شنبه 29 آبان همچنان ادامه خواهد داشت.

 وی گفت: امیدواریم مردم شهرهای مراکز استان از این فرصت استفاده کرده و با مراجعه به سامانه سرشماری ثبت اطلاعات کنند.

 رئیس مرکز آمار ایران افزود: از روز شنبه اول آبان به مدت یک هفته امکان ویرایش اطلاعات در سامانه وجود دارد یعنی کسانی که قبلاً در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند می توانند با مراجعه مجدد به این سامانه اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 وی گفت: کسانی که قبلاً نام نویسی کرده اند و کد آماری دریافت کرده اند اما به هر علت کد خود را گم کرده اند با مراجعه به سامانه سرشماری و دادن کد ملی و شماره تلفن همراه سرپرست خانوار دوباره کد آماری خود را بدست آورند.

 پارسا افزود: از ساعت 8 صبح فردا ، مراجعه حضوری آمارگیران به درب منازل تک تک ایرانیان در سراسر کشور آغاز می شود.

 وی گفت: مأموران سرشماری به هنگام مراجعه جلیقه مرکز آمار به تن دارند و دارای کارت شناسایی معتبر هستند.

 رکورد ثبت در سامانه سرشماری شکسته شد

 رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به مشارکت گسترده مردم طی 24ساعت گذشته در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن گفت: امروز با ثبت 100هزار ثبت نام خانوار رکورد در سامانه اینترنتی سرشماری شکسته شد.

 پارسا افزود: به طور متوسط امروز 340هزار نفر در سامانه نام نویسی کرده اند.

 وی با بیان اینکه تا ساعت 6 صبح امروز بیش از 28میلیون و 250هزار نفر از سراسر کشور در سامانه سرشماری نام نویسی کرده اند، گفت: به این ترتیب تا صبح امروز 35 و نیم درصد مردم در سرشماری مشارکت کرده اند و پیش بینی می کنیم تا آخر شب این رقم به بیش از 40 درصد برسد.

 پارسا با اشاره به اینکه کشور ژاپن با ثبت 37 درصد مشارکت مردم در نخستین نام نویسی اینترنتی سرشماری تاکنون رکوردار جهان است ، افزود: با روند فعلی ثبت نام این رکورد امشب شکسته خواهد شد و در اختیار ایران قرار خواهد گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 431
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران