پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376129 تاریخ : 1397/06/18-12:19:01
,15,
65 روز مانده تا رویداد بزرگ ITE 2018

65 روز مانده تا رویداد بزرگ ITE 2018

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران (ITE 2018)، 65 روز دیگر آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان ماه سال جاری در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

 
مرکز فابا برنامه‌های جانبی متعددی را برای این رویداد 3 روزه پیش‌بینی کرده است که از جمله می‌توان به برگزاری در مجموع 9 سمینار، نشست و کارگاه تخصصی، 40 گارگاه معرفی محصول و یک تریبون آزاد اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان به حضور در این رویداد‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند.
 
همچنین فعالان صنعت بانکداری و پرداخت در حاشیه ITE 2018 شاهد برگزاری دومین «جشنواره بزرگ فین‌تک ایران»، «جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند» و جشنواره‌های «چهره‌های ماندگار در صنعت بانکداری و پرداخت» و «اپ‌های پرداخت موبایلی» خواهند بود.
 
فعالان استارت‌آپی، تا روز اول مهر ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام در دو جشنواره مربوط به خود، به اینجا مراجعه کنند.
 
علاقه‌مندان به حضور در جشنواره اپ‌های پرداخت موبایلی، تا پانزدهم مهر ماه برای ثبت‌نام در اینجا، فرصت دارند.
 
همچنین افراد می‌توانند تا اول مهر ماه با مراجعه به اینجا، چهره‌های ماندگار مورد نظر خود را همراه با ارسال رزومه و شرح خدمات، به مرکز فابا معرفی کنند. دبیرخانه جشنواره، با ارزیابی فهرست افراد پیشنهاد شده، چهار نفر را،  شامل دو پیشکسوت بانکی، یک شخصیت فعال در صنعت پرداخت و یکی از افراد موثر در حوزه فناوری‌های مالی، از میان آنها برمی‌گزیند.
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، با حضور همه بازیگران اکوسیستم بانکداری و پرداخت برگزار می‌شود. این رویداد فرصت خوبی برای معرفی آخرین محصولات و خدمات، آشنایی با جدید‌ترین پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های این صنعت و تعامل میان فعالان بانکداری و پرداخت است.
 
علاقه‌مندان به حضور در ITE 2018 می‌توانند برای رزرو غرفه به اینجا و برای درخواست اسپانسری به اینجا مراجعه کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران