پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303064 تاریخ : 1396/06/05-18:51:49
,10029,
60 شرکت مجوز پخش دارو و تجهیزات پزشکی دارند

60 شرکت مجوز پخش دارو و تجهیزات پزشکی دارند

مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت گفت: سیستم بنکداری ناصر خسرو به شبکه منظم پخش دارو تبدیل شده است در حالی که حدود 60 شرکت مجوز پخش سراسری دارو و تجهیزات پزشکی را دارند و 52 شرکت فعال هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،اکبر عبداللهی اصل در چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران از بدهی چهار هزار میلیارد تومانی دولت به سیستم دارویی کشور خبر داد و اظهار  داشت : امیدورایم بخشی از این  مشکل حل شود  و خوشبختانه ایران در حوزه دارو اکنون  جزو کشورهایی است که از روستاهای دور افتاده در سیستان و بلوچستان تا شهرهای بزرگ کشور دارو را به یک قیمت مصوب به دست متقاضیان می رسانند.

مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت افزود: شرکت های فعال در حوزه پخش دارو 110 انبار دارند که در مجموع 12 تا 13 هزار شغل ایجاد کرده اند.
عبداللهی اصل خواستار ایجاد تفکر خلاقانه و ایجاد کیفیت در سیستم پخش دارو شد و گفت : اگر شرایط انبارداری و لجستیک رعایت نشود به سیستم خوبی برای توزیع دارو نخواهیم رسید.
مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت گفت :  تعامل خوبی میان وزرات بهداشت و صنعت وجود دارد که هرچه شرکت های پخش با سامانه موجود ارتباط داشته باشند می توانند بهتر عمل کند.
وی گفت : شرکت های پخش نقش خوبی در توزیع فراورده های سلامت ایفا کرده اند و باید حمایت شوند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران