پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252386 تاریخ : 1395/10/03-00:01:55
,15,17,
6 شرکت مجوز ارائه خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه را کسب کردند

6 شرکت مجوز ارائه خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه را کسب کردند

دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در یکی از جدیدترین نامه‌های خود به گمرک و روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت 31 استان کشور، 6 شرکت توانمند در ارائه خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان توسعه تجارت، این شرکت‌ها از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان شرکت‌های توانمندی معرفی شدند که امکان اخذ نمایندگی رسمی از کشورهای مبدا برای آنها فراهم نیست اما ظرفیت ارائه خدمات پس از فروش تلفن همراه را دارند.

بر اساس این گزارش شرکت ویستا پخش رایانه، آسمان رایانه سخت افزار، تحلیلگران هوشمند امید (اپل تکنولوژی)، سریر سرویس، پرشین سلوکام قشم و پیشرو الکترونیک فراسو مجوز واردات و ارائه خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه با نام و نشان تجاری اپل، بلک‌بری و اچ.تی.سی را کسب کردند.

طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات، ثبت سفارش و ترخیص تلفن همراه با نشان‌های تجاری مذکور با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای این 6 شرکت مجاز است.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز 18 شرکت مجوز ثبت سفارش و واردات گوشی‌های آیفون با نشان تجاری اپل و 2 شرکت اجازه واردات قانونی دو نوع گوشی تلفن همراه با برند تکنو  و ایسوس را به دست آورده بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران