پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264711 تاریخ : 1395/10/28-09:26:56
,10028,
500 کیلو تریاک از داخل کارتن های خیار کشف شد

500 کیلو تریاک از داخل کارتن های خیار کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران، از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت: از خودروی این متهم 500 کیلو تریاک در میان بار خیار، کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرهنگ محمد بخشنده گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه هفتم پلیس مشخص شد فردی به نام یاور در محدوده میدان تره بار مرکزی تهران اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح وسیع با همکاری سایر قاچاقچیان از شرق کشور و سپس توزیع آن می کند.

وی ادامه داد: شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و پس از زیر نظر گرفتن و اشراف اطلاعاتی کامل میدان میوه و تره بار مرکزی به صورت شبانه روزی در نهایت سوژه با یک دستگاه خودرو وانت سفید رنگ در قسمت غربی میدان تره بار شناسایی شد.  

بخشنده تاکید کرد: با هماهنگی مقام قضائی و صدور دستور بازداشت متهم، طی یک اقدام ضربتی خودروی متهم متوقف و بازداشت شد و در بازرسی از خودروی وی پنج کارتن بار خیار که داخل آن 50 کیلوگرم تریاک در 10 بسته که به طرز ماهرانه ای مخفی شده بود، کشف و ضبط شد.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: متهم به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و به جرایمش اعتراف کرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران