پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351438 تاریخ : 1397/04/06-08:50:12
,10028,22,
35 هزار نفر از اتباع خارجی در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی:

35 هزار نفر از اتباع خارجی در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

جلسه شورای اداری تامین اجتماعی کرمان با حضور دکتر خزاعی مدیر کل اتباع و علی حسینی مدیرکل تامین اجتماعی این استان با موضوع بیمه اتباع خارجی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی در این جلسه گفت: باید به مسئله بیمه اتباع خارجی مقیم کشور با نگاه ملی نگریست و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده درخصوص پوشش بیمه ای آنها حرکت نمود.

دکتر احمدرضا خزاعی با بیان این که در حال حاضر 970 هزار نفر از اتباع بیگانه در کشور در شرایط سنی کار قرار دارند، گفت: در حال حاضر از این تعداد 35 هزار نفر تحت پوشش بیمه ای این سازمان هستند.
مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی در خصوص بیمه ایرانیان خارج از کشور بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیتی بالغ بر 5 میلیون ایرانی در خارج از کشور حضور دارند، درجهت بیمه نمودن این هموطنان و استفاده از مزایای بیمه گام های بزرگی توسط سازمان تامین اجتماعی برداشته شده است که در همین راستا اداره کل اتباع این سازمان نسبت به  راه اندازی 30 کارگزاری در خارج کشور اقدام کرده است.
مدیر کل تامین اجتماعی کرمان نیز در این جلسه با بیان این مطلب که در این استان یک میلیون و 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه ای این سازمان قراردارند، گفت : ماهیانه 180 میلیارد تومان تعهدات بیمه ای در استان کرمان به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می شود .
علی حسینی ضمن بیان این مسئله که تولید تامین اجتماعی منفعت اجتماعی را به دنبال دارد و باعث ایجاد امنیت اجتماعی می شود، تصریح کرد: هر چه افراد بیشتری تحت پوشش بیمه قرار گیرند به امنیت اجتماعی جامعه کمک شایانی می شود .
وی با اشاره به حضور 300 هزار نفر از تبعه کشور افغانستان در استان کرمان از همکاران خواست با گسترش فرهنگ بیمه ای و اطلاع رسانی گسترده در خصوص بیمه نیروهای خارجی در جهت این رسالت مهم گام بردارند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران