پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250257 تاریخ : 1395/09/10-18:56:13
,10028,10033,
3 هکتار از اراضی جنگلی و مستثنیات افراد در حیران آستارا سوخت

3 هکتار از اراضی جنگلی و مستثنیات افراد در حیران آستارا سوخت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت: بر اثر بی‌احتیاطی برخی گردشگران یک‌هکتار از اراضی جنگلی شامل بوته‌زار و علفزار و دو هکتار از مستثنیات اشخاص در حاشیه گردنه حیران آستارا سوخت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرخوش کرم‌زاده ظهر امروزدر آستارا با بیان اینکه از دو روز گذشته در حیران و بیشتر مناطق جنگلی و ارتفاعات این شهرستان باد تند و نسبتاً گرم وجود دارد، اظهار کرد: مسافران و گردشگران از روشن کردن هرگونه آتش در این مناطق خودداری کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا اضافه کرد: مسافران و گردشگرانی که از منطقه گردشگری حیران و مناطق جنگلی و ارتفاعات این شهرستان به عنوان تفرجگاه استفاده می‌کنند با پرهیز از روشن کردن هرگونه آتش در حفاظت از منابع طبیعی و انفال الهی با کارکنان منابع طبیعی همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه حوالی ساعت 20 شب گذشته به دلیل بی‌احتیاطی برخی از گردشگران حدود یک هکتار از اراضی جنگلی نظیر تمشک‌زارها، بوته‌زارها و علفزارها به همراه 2 هکتار از مستثنیات اشخاص دچار حریق شد، گفت: محل دقیق آتش‌سوزی مذکور حاشیه گردنه حیران بود.  

کرم‌زاده با بیان اینکه فرهنگ صیانت از انفال الهی و منابع طبیعی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، بیان کرد: مردم و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه حریق احتمالی برای اعزام به موقع مأموران حفاظت به منطقه می‌توانند مراتب را با شماره تماس 1504 درمیان بگذارند.

وی با قدردانی از عملکرد به‌موقع نیروهای منابع طبیعی، مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی شهرستان در مهار سریع آتش‌سوزی گردنه حیران، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری آگاهانه و پاسداری از منابع طبیعی، شکرگزاری از نعمت‌های الهی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران