پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376361 تاریخ : 1397/06/20-13:36:20
,15,
27 روز مانده تا پایان مهلت ثبت‌نام در جشنواره اپ‌های پرداخت موبایلی

27 روز مانده تا پایان مهلت ثبت‌نام در جشنواره اپ‌های پرداخت موبایلی

علاقه‌مندان به شرکت در در جشنواره اپ‌های پرداخت موبایلی، 27 روز دیگر برای ثبت‌نام در این رویداد فرصت دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مرکز فابا مهلت ثبت‌نام در این جشنواره را که همزمان با چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) برگزار می‌شود، تا 15 مهر ماه سال جاری تعیین کرده است.

 
فعالان حوزه اپ‌های پرداخت موبایلی می‌توانند برای این منظور به اینجا مراجعه کنند.
 
افزایش ضریب نفود تلفن همراه و گوشی‌های هوشمند، به ابزاری مدرن برای بانکداری و پرداخت تبدیل شده است. بانک‌ها، PSPها و حتی دیگر شرکت‌های در این عرصه فعالیت‌های گسترده‌ای را شکل داده‌اند و در میان ارائه‌کنندگان اپلیکیشن‌های پرداختی، رقابتی جدی برای جلب نظر کاربران ایجاد شده است.
 
این جشنواره می‌خواهد بهترین اَپ‌های پرداختی در کشور را بر مبنای تکنولوژی، امنیت، سهم بازار و تجربه مشتری، معرفی کند.
 
در حاشیه رقابت میان این اپلیکیشن‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌هایی برای اظهارنظر کارشناسان در مورد آنها و سنجش نظر کاربران برگزار می‌شود.
 
صاحبان این اپلیکیشن‌ها، پایه اصلی جشنواره اپ‌های پرداخت موبایلی هستند و بی‌تردید در این رویداد فرصتی استثنایی را برای توسعه بازار خود به‌دست می‌آورند.
 
ITE 2018 همراه با ده‌ها برنامه جانبی آن، بیست و دوم تا بیست تا چهارم آبان ماه سال جاری در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.
 

جشنواره اپ‌های پرداخت موبایلی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران