پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266260 تاریخ : 1395/11/18-16:43:04
,5,
20 روستای استان قزوین از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند

20 روستای استان قزوین از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین اعلام کرد: هم‌زمان با دهه مبارکه فجر و با بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی این شرکت، 20 روستای استان از نعمت الهی آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمد محمدعلیزاده با اعلام این مطلب افزود: برای اجرای این خدمات اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها ظرفیت آبی استان همچنان بالاتر از میانگین کشوری قرار می‌گیرد که از جمله این طرح‌ها می‌توان به اجرای سه طرح آبرسانی در حوزه شهرستان قزوین و سه طرح آبرسانی در حوزه شهرستان آبیک اشاره کرد.

محمد علیزاده در ادامه از اجرای هفت طرح آبرسانی در روستاهای حوزه شهرستان بویین زهرا و افتتاح و بهره برداری از آن‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

وی اجرای این پروژه‌ها را با توجه به محدودیت اعتبارات خواند و بر ضرورت پیگیری و تخصیص اعتبارات لازم از سوی مراجع ذیصلاح تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین همچنین بر ضرورت حفاظت از تاسیسات ارزشمند آبرسانی از سوی روستاییان تاکید کرد و خاطر نشان نمود که در بسیاری از مواقع اجرای اینگونه پروژه‌ها برای دولت بسیار هزینه بر بوده و لازم است اهالی روستاها در نگهداری آن فعال باشند.

وی در خاتمه همچنین میزان و پراکندگی بارش‌های سال جاری را در سطح استان دور از انتظار و وقوع کم آبی در تابستان سال آینده را محتمل دانست و خواستار رعایت بیش از پیش استفاده از منابع آبی موجود شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 396
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران