پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 355137 تاریخ : 1397/06/05-11:50:49
,14,
1900 طرح گردشگری در دست احداث است

1900 طرح گردشگری در دست احداث است

علی اصغر مونسان گفت: یکهزار و 900 طرح در بخش گردشگری در دست احداث است که پیش بینی می شود تا پایان کار دولت تدبیر و یکهزار و 200 طرح آن بهره برداری شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور روز دوشنبه در اجلاس بین المللی همدان 2018 افزود: در سال ابتدایی دولت دوازدهم، رویدادهای بین المللی بزرگی را در حوزه گردشگری کشور داشتیم که تحرک این رویدادها باعث انرژی مضاعفی در این صنعت پاک شده است. 

وی اظهار داشت: برگزاری رویداد تبریز 2018، جشن های ثبت جهانی آثار ایران، برپایی نمایشگاه های مشترک با کشورهای خارجی در حوزه میراث فرهنگی و امروز رویداد همدان 2018 از جمله از آنهاست. 
معاون رئیس جمهوری افزود: امروز کارشناسان توسعه پایدار معتقدند، صنعت گردشگری بهترین مسیر توسعه پایدار در جهان است و با هزینه های کم اقتصادی و اجتماعی می تواند توسعه را در کشورها رقم بزند. 
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خاطرنشان کرد: در سال 2017 هفت درصد رشد گردشگری در دنیا تجربه شد که رقم گردشگری به یک میلیارد و 300 نفر رسید که قابل چشمگیر است. 
مونسان تاکید کرد: کارشناسان اقتصادی اذعان دارند گردشگری مسیر ارتقا را ادامه می دهد و علیرغم پیشرفت ها که در حوزه هوشمند سازی اتفاق افتاده است، همه کارشناسان توسعه پیش بینی می کنند روند رو به رشد صنعت گردشگری ادامه می یابد.
وی ادامه داد: در کشور ما صنعت گردشگری سه بخش مهم شامل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در بر می گیرد و در بخش اقتصادی ارز آوری یکی از مولفه های صنعت گردشگری است. 
به گزارش ایرنا، در این اجلاس فراملی وزیران و سفیران چند کشور آسیایی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران و دبیرکل ACD (اتحادیه همکاری های آسیایی) شرکت کردند. 
همدان از پنجم شهریور به مدت 2 روز میزبان مهمانان خارجی شامل وزرای خارجی چند کشور آسیایی، دبیر کل ACD و چندتن از مسئولان ملی است. 
پس از اجلاس امروز، پنل‌های تخصصی و تورهای بازدید از مناطق گردشگری استان همدان شامل گنجنامه، غار علیصدر، پیاده راه بوعلی، آرامگاه استر‌ومردخای، راسته بازار همدان و شهر سفال لالجین و در روز دوم این گردهمایی نشست های دوجانبه و چند جانبه بین رئیس سازمان میراث فرهنگی و مسئولان خارجی برگزار می شود. 
انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال جاری میلادی، مهمترین رویداد گردشگری کشورمان در سال 97 محسوب می شود که برنامه‌های گردشگری استان را تحت تاثیر قرار داده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران