پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266174 تاریخ : 1395/11/17-17:10:28
,17,22,25,
150 هزار تن آهک هیدراته در شهرستان پلدختر تولید می شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

150 هزار تن آهک هیدراته در شهرستان پلدختر تولید می شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور معدنی گفت: کارخانه آهک هیدراته پلدختر لرستان ظرفیت تولید 150 هزار تن آهک هیدراته را در سال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مهدی کرباسیان روز یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه آهک صنعتی هیدراته پلدختر با اشاره به اینکه پروژه کارخانه آهک صنعتی و هیدراته این شهرستان یکی از اصلی ترین پروژه های اقتصاد مقاومتی در راستای جلوگیری از خام فروشی و استفاده از نعمت خدادادی در این منطقه است، افزود: سرمایه گذاران پروژه کارخانه آهک صنعتی و هیدراته، جوانان شهرستان پلدختر را در این پروژه به کار گیرند.

به گفته وی، تولید محصول این معدن در نهایت فرآوری خواهد شد و در صنعت فولاد و مس که جزء ضرورت های تولید است نه تنها در پلدختر، بلکه در سطح کشور استفاده می شود.
کرباسیان با بیان اینکه از نظر بودجه برای این پروژه جای نگرانی نیست و شرکت نوسازی صنایع و ایمیدرو بودجه این پروژه را به طور کامل پرداخت می کند، تصریح کرد: در این پروژه حدود 150 نفر بطور مستقیم مشغول بکار می شوند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور معدنی گفت: شهرستان پلدختر مملو از نعمت خدادادی معدن آهک است که باید بهره برداری و استفاده شود.
عملیات اجرایی طرح تولید آهک صنعتی و هیدراته و بلوک های سبک گازی روز یکشنبه در آیینی آغاز شد.
به گزارش ایرنا، مجری طرح احداث کارخانه آهک صنعتی و هیدراته پلدختر گفت: 6 هزار میلیارد ریال جهت احداث فاز نخست این طرح یعنی تولید آهک صنعتی و هیدراته و برای فاز دوم تولید بلوک های سبک گازی و نانوکربنات کلیسم حدود 600 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
احدالله رضایی افزود: ظرفیت فاز نخست این طرح 300 هزار تن بار ورودی است که درصدی از محصول تولیدی آن در کارخانه فاز دوم به مصرف خواهد رسید.
به گفته وی، با اجرای این طرح 150 نفر به صورت مستقیم و 450 نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.
وی همچنین گفت: این طرح برگرفته از مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان به نام طرح سنگبری مدرن لرستان است که به دلیل مشکلات زیست محیطی در دریافت معادن سنگ های تزینی تغییر کاربری یافت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران